Hoofdsponsor

1/48 F-16C block 30 Tamiya 1/48 Two Bobs 18th fighter squadron Eielson AFB Alaska 2008

Winkel gevonden die Model Master verkoopt, maar FS36251 is MM1794 heeft hij niet. Verder zoeken dan maar.
 
Ik gebruik zelf acryl en enamel.
Denk dat het vooral kwestie is van een spuitmasker gebruiken en goed ventileren!

Heb even gekeken maar je hebt MM1794 niet nodig. Is een kleur die op de neus van de F-15 komt.
De grijze kleur die jij nodig hebt is FS36270 en dat is MM1725.
 
Thx lex. Ik ben aan het zoeken of die kleuren ook in MM acryl te krijgen zijn.
 
Heb gezocht maar zover als ik kan zien zijn de blauwe kleuren niet in MM acryl te krijgen zijn.
 
Hey,

Wat de verf van LIFECOLOR betreft.
Ik gebruik die ook steeds en ben er wel tevreden over.
Verdun jij ze (en zo ja met wat) of gebruik je ze onverdund.
Ik heb beide al gedaan. Heb enkel problemen gehad toen ik een test deed door de kleur met de vernis te mengen om de verflaag harder te maken.

mvg
Werner
 
Sorry voor de late reactie. Mijn kids zijn deze week bij me en ik ben van wacht. Ik verdun met hun eigen verdunner. Maar ik heb ook weinig ervaring ermee. Dat. Dat lifecolor oprit tijdens schuren is ook niet leuk. Ik denk dat ik bij tamiya, gunze of enamel blijf. Voorbereidingen om het nog eens te proberen zijn gestart. Zodra mogelijk foto's. Is best veel werk dat spuiten. En als ik van wacht ben dan vrees ik de telefoon niet te horen of midden in het werk te moeten stoppen. Murphy nietwaar. Groeten.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan