Hoofdsponsor

1/48 F-104 C Starfighter

Een laagje glanswas erover en we kunnen stillaan aan het aanbrengen van de decals beginnen en het inkleuren van de paneellijnen
Sabre
attachment.jpg

attachment.jpg
 
ziet er al goed uit.
Ik ben benieuwd hoe hij er uit gaat zien eens vereerd.
Ik hoop dat italerie snel met zijn starfighter 1/32 uitkomt.
Dan zal ik deze toch ook aanschaffen en bouwen.

Mark
 
Zeer goed bewerkt Sabre, bijna ready for take off.
Het is een blijft een mooi toestel zeker in de Vietnam camouflage
ben benieuwd naar de afwerking en de decalsetting.
Die 1/32 van Italerie lust ik ook wel

Tot later
Marc
 
Het plaatsen van de ontelbare miniscule markeringen bij het decaleren is een echt monnikenwerk maar geeft een serieuze meerwaarde aan het afwerken van het model . Het effect is prachtig . Hopelijk geven de foto's een beetje zicht hierop. Het decalvel van Daco is echt goed en laat zich prima verwerken . Alles klopt dan ook met de realiteit , alleen heb ik mijn eigen keuze gemaakt bij het toekennen van het volgnummer op het vliegtuig . Moet toch een beetje mijn eigen product zijn he. Daarna ben ik gaan inlijnen met plakkaatverf , i.p.v. de olieverf die ik vroeger gebruikte . Het resultaat is volgens mij even goed . Tegelijkertijd kreeg ik bij het verwijderen van de overtollige verf al meteen de kans om de kist te vervuilen . Dat lukte prima op de vroeger aangebrachte waslaag . Ik ben best tevreden met het resultaat , het is een echt gebruikt vliegtuig geworden . Ik kan nu stillaan gaan denken aan een laagje satin vernis brushen , het onderstel afwerken , enz.
Sabre





attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Hey,

Zeer knap met al die stencils erop, dit is duidelijk een grote meerwaarde aan het model. Dit wordt een 'knappe' belg.
Ik vermoed dat je inlijning met plakaatverf ongeveer hetzelfde is als met gewone waterverf, of ben ik verkeerd??
 
ja , plakaatverf is ook waterverf , dus het inlijnen ermee gebeurd op dezelfde wijze . Ondertussen zijn de laatste decals geplaatst en is ook het onderstel afgewerkt. Het model is al laatst overspoten met satin vernis van Valejo ; Hier het resultaat van een F-104, een klein beetje gepersonaliseerd
Sabre


attachment.jpg


attachment.jpg

attachment.jpg


attachment.jpg

attachment.jpg


attachment.jpg

attachment.jpg


attachment.jpg

attachment.jpg


attachment.jpg

attachment.jpg


attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

mvg , Sabre
 
Heel mooi geworden, en ook een prachtig stuk geschiedenis.

De ondergrond vind ik ook heel geslaagd, het lijkt alsof het toestel in de sneeuw staat.
 
Mooie machine :)
Kleuren vind ik prachtig, mooie contrasten...
De decals geven ook dat iets meer, zeer fijn werk.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan