Ja.Ik had in de titel moeten schrijven dat het een eikenbos betreft.
Bedankt voor de opmerkingen die ik zeer apprecieer en er voor zorgt dat er verder over nagedacht word.
Neemt niet weg dat ik enkele opmerkingen ga proberen te weerleggen.
We hebben geen bossen meer in België die je waardig bos kan noemen, buiten de dennenbossen in Wallonië die ook aan het verdwijnen zijn.
Voor de bomen die je maakt lijken de stammen te dik
Bomen zijn toch zeer verschillend ,en eiken zijn er echt in alle vormen.
De boom links op je laatste foto heeft een zijtak die zo dik is als de stam van een jongere boom, zou iets smaller mogen.
In het rivierenhof staan enkele bomen waar je van denkt dat er een boom op en boom groeit en als je deze foto bekijkt ben ik nog te braaf geweest.
en bijna met de hand gekneed waardoor ze onregelmatige diktes hebben op verschillende hoogtes
Hier ga ik wel in mee want ze zijn inderdaad met de hand gekneed en dat moet beter.
Deze opdracht leg ik even stil om verder te beraden wat ik ga doen om enkele bomen te veranderen.
Als er nog opmerkingen zijn lees ik dit graag want vele ogen zien meer, en dan krijg ik een idee hoe dit aan te passen.
De volgende foto is van een schilderij en is ook mijn favoriet en fantasie idee.
Ik ben er wel niet zo aan begonnen maar kan mij voorstellen dat eeuwen geleden het woord bos en heel andere betekenis had dan de triestige aangeplante bosjes van vandaag.
Eiken in Engeland.
De laatste is een mooi voorbeeld van een dikke tak .
Bij latere verder zetting zal ik ook de titel veranderen naar eikenbos.