Hoofdsponsor

1/48 Eduard Mig-21 SMT [DONE]

heel mooi werk aan deze... wordt moeilijk om deze te evenaren... tot nu toe steeds gekeken voor een gecamoufleerde versie, maar misschien toch maar eens kijken om ooit een NMF te maken (maar die Hongaren en Egyptenaren zijn ook wel vet...)
 
Thanks Silenoz ... ik maak voorlopig geen toestel meer in NMF, heb het even gehad met zwarte-primer, alclad & vernis ... :)
 
Voila, de laatste foto's met de "piece de la resistance" voorop de pitotbuis ...
En nu is het tijd voor eens iets anders ... beu is veel gezegd, maar het komt toch in de buurt :)

Groetjes & bedankt voor de aanmoedigingen & interesse tijdens de build.


i-B6f4nwd-X2.jpg

i-gnxQP82-X2.jpg

i-wjk3jpT-X2.jpg
 
Schitterend, ronduit schitterend... Hoe heb je die groene tint gedaan op de canopy?
 
Mercikes !
Ik denk dat de tint gezichtsbedrog is Silenoz, het is de out-of-the-box eduard canopy met de gebruikelijke laag SolsPlus erop.
 
Heel mooi werk, steek hem maar in de competitie op de AC15 als je toch komt.
 
Hey,

Ja, dat is het zekers. Mocht je meespelen in de wedstrijd maak je grote kans hiermee. 😉
Knappe bouw, proficiat.
 
Thanks ! Maar ik denk dat het wegens praktische redenen wat moeilijk zal zijn ... ik geraak er maar in de loop van de namiddag, en ik heb absoluut geen ervaring met het transporteren van modellen, ik zou er dus goed moeten over nadenken hoe de mig te ondersteunen, en vooral hoe de pitot heel te houden ... dus het gaat allemaal wat te krap zijn tegen zaterdag vrees ik. Een volgende keer misschien.

Groetjes

Patrick
 
Ziet er heel mooi uit! Veel goede tips in het artikel gelezen ook!
Als ik ooit eens aan mijn Mig 21 M/MF 1/32 begin dan ga ik zeker deze thread nog eens doornemen :)
 
Hey Vanja staat dat op zijn kop of zoiets ;) ;) ;) :) grapje hoor
Marc
 
hey marc nee nee er staat gewoon zeer mooi op z,n russisch om een beetje in de sfeer van de "mig" te blijven
 
Hey Vanja ik wist dat wel hoor .
Ik heb in die tijd gelezen hoe het komt dat jij Russisch kent en ik vind dat tof hoor versta me niet verkeerd hoor het was maar als een grapje bedoelt , wat er geschreven staat weet ik natuurlijk niet , ik probeer zo altijd bij mezelf het te lezen maar het is niet makkelijk en ik vind dat jij het al aardig kan
Nu er bestaan vertaal robotten en dat gebruik al eens , want op het andere forum heb ik een bouwer die in Zweden woont en gewoonlijk gaat het in het Engels maar ik laat dikwijls mijn tekst zo vertalen en copier die dan gewoon en dat komt toch leuk over bij de mensen
Vanja ik ga u laten de beste groeten en zeker voor naaste familie
Marc
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan