Hoofdsponsor

1/35 DUSTbuster [DONE]

Buzzy zo nam ik het ook niet op hoor en inderdaad ziet er ook vreemd uit dat die platen verkeerd liggen als het idee voor dit mini dio niet echt duidelijk is :)
Die houtnerf heb ik met een scriber ingekrast, achteraf iets te grof voor 1/35 maar tis S-F :laugh::laugh:
 
Hey,

Man man, wat een prachtige scratch-werken hier weer. Daar kan after market niet tegenop.... :) ;)
 
Buiten dat het leuk is om te doen Swaken is het ook nog eens goedkoper dan als je een gebouwtje zal moeten kopen en origineler ;)
 
Hey,

Ron, da's just man, en het werkt verslavend, eenmaal je de techniek onder de knie hebt, ben je vertrokken..... :) ;)
 
Thnx Evil.

Ondertussen een start gemaakt met het betonnenhoutenfabrieksdinges gebouw :) en mijn eerste aangepaste figuurtje een laagje primer gegeven om te zien wat er nog moet gebeuren, en dat is veel dus :)

DSC_0286.jpg

DSC_0287.jpg

DSC_0292.jpg
 
Helaas is het bovenstaande ondergrondje ten onder gegaan tijdens de verhuizing, geen idee wat er mee is gebeurd maar de schade was teveel voor mij om te repareren en dus het back-up plan gebruikt :cool:

Voor de slimme kijkers nee geen stofwolken, kan ook niet want het model zit vast met twee pennen in het ondergrondje dus het komt voor geen meter voorruit :)

DSC_0613.jpg

DSC_0615.jpg

DSC_0616.jpg

DSC_0617.jpg

DSC_0618.jpg
 
Zeer geslaagd ondergrondje, er zit beweging in je model...
Ook origineel om een oude camera te gebruiken ;)
 
Hey,

Spijtig van de vorige ondergrond, maar ook deze kan mij bekoren, en zoals al gezegd, er zit dynamiek in.... :) ;)
Mooi;)
 
Wederom een prachtig afgewerkt stukje :)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan