Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Om onze fans blijven te behagen volgt hier een update.
Heb de achterwand en het plafond wat gedetaileerd volgens onze referentie foto's.
In de kit is er niets aanwezig om dit te doen, dus alles moest worden gescratchd.
Op de achterwand werden strips , riempjes , beugels , gordels en een houder voor de zwaailichten aangebracht.
Het plafond werd verlaagt met plasticcard van 1.2mm en dan werd er in een stuk
card van 0.3mm inkepingen en luikjes gemaakt en heb deze dan op de andere gekleefd. Er werden ook rivetten aangebracht en een opbergvak voor papieren.
Ondertussen werd de vitessepook ook veranderd de manier van werken is ongeveer hetzelfde als van Famo en dit is het resultaat.
Ik wilde toch nog even een paar foto`s delen van een Faun die door een kennis van mij zijn gebouwd (Marcel von Hobe) dus jullie kunnen nog even voorruit
DJs die bouwer is een echte detail freak daar moet zijn model zo goed als 100% kloppen want anders is hij niet tevreden en het maakt hem ook niet uit of nu een of twee jaar met een model bezig is.
Hij liever als ik want anders word die stapel dozen hier niet leger als ik dat tempo had
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.