Hoofdsponsor

1/24 Duo build race -BMW's. Camaro69 en doomwad [wip]

Schaal 1/24 - 1/25
Vandaag genoten van het lekkere weer en begonnen met het aanbrengen van de decals.

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Heyyyyy Jelle , ziet er zeker goed uit man , knap spuitwerk hoor !

@Roy , volledig met je uitleg eens !!!
 
Wat een verschil zeg ,mooi kleur en decals vind ik enorm mooi
 
Wat kleur en een plakkertje maken toch een groot verschil hé :)
 
Bedankt iedereen.
Gisteren de rest van de decals geplaatst.
Sommige moeten nog een paar keer behandelt worden met decal solution om mooi de vorm aan te nemen.
Maar weer heb ik last van silvering.
Momenteel valt het niet echt op.
Ben alleen een beetje bang dat het na de vernis meer zal opvallen.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
weeral knap werk fantastisch mooi
Marc
 
Ziet er toch al strak uit?
Op foto toch niks te merken van silvering?
Bij mijn laatste build was da pas erg. Maar goede tip gekregen van mede-builder; nu alleen nog het product vinden in België :wub:
 
Jeetje die decal achterop zal wel de nodige overtuiging nodig hebben gehad voordat die op z'n plek zat, neem ik aan?
 
da ziet er idd ferm uit :D

knap gewerkt
 
Altijd al een speciale uitvoering gevonden die Jagermeister versies.
 
Bedankt heren.

Jeetje die decal achterop zal wel de nodige overtuiging nodig hebben gehad voordat die op z'n plek zat, neem ik aan?

Roy, als je goed kijkt naar de foto zie je dat decal nog enige overtuiging nodig heeft.
En momenteel bezorgt die me kopzorgen.
 
Ah ja ik meen het te zien, aan de linkerkant van de decal neem ik aan...

Ik weet niet of je dat nog goed gaat krijgen. Liters sol ertegenaan gooien, maar op enig moment is de rek er ook wel uit. Het is gewoon een vreselijk lastige decal zo te zien, die misschien beter in twee etappes opgebracht had kunnen worden. Misschien ook niet. De decalkenners weten misschien wel een oplossing.
 
Probleem zit hem in de meerdere hoeken die de decal moet nemen.
Die op de motorkap was met 1x sol in orde.
 
Ja dat begrijp ik; ik bedoel met twee etappes, eerst de bovenste helft van de decal (dus tot net onderaan het witte kruis) en als dat allemaal op z'n plek zit en ge'sol'd is, beginnen aan het tweede deel, te weten de onderste helft van de decal.

Alternatief, dat je de decal eerst vastzet ter hoogte van de oren van het edelhert, en dat als dat eenmaal vastzit, je naar boven gaat, afwisselend werkend met set en sol... en daarna idem vanaf het midden naar beneden. Dat is dus een driestappenplan.

Maar persoonlijk zou ik mij met deze puzzel wenden tot de echte kenners, ik denk daarbij vooral aan Rebelish en Rocknrolla vanwege hun ervaring met grote reclamedecals, voordat ik zelf iets zou doen.

Ik weet overigens ook niet of je de decal er nog af zou krijgen, als je dat zou beogen.

Vooral hoop ik, dat het in orde komt. Overigens blijkt uit mijn eerdere antwoord al, dat het echt niet zo opvalt (of het lag aan de foto) dus waarschijnlijk is het voor jou even duidelijk zichtbaar als voor anderen onzichtbaar totdat je ze erop wijst. Ook al zou je het zo laten, dan nog blijft het een prachtige build.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan