Hoofdsponsor

Duke Hawkings 1/72 F-84F Thunderstreak afgewerkt.

ERVARING
Gevorderd
BOUWWIJZE
oob
BOUWBUDGET
*
BOUWSTATUS
WIP
COMMENTAREN
zeker
Nice...
Mooie setting ook. Ging die cockpit zo open? Ga er vanuit van wel, maar een bijzondere manier van openen.

Gr Ed

Wat het model betreft geen opmerkingen maar de ondergrond vind ik wel wat zwaar wat betreft de (bitumen)lijnen, trekken te veel aandacht.
Dat heb je goed gezien Erwin. Dit is ook geen base voor dit model maar eentje dat ik gewoon heb gebruikt voor de foto's. Het is een 1/48 base. Je let duidelijk heel goed op de details.😉😉

Mvg

Danny

prachtig echt waar , maar 1 ding wil ik u meegeven gebruik liever glazen balletjes ik heb flesjes die ik zo heb kunnen weggooien omdat die ijzeren spullen helemaal weggeroest waren en de verf , natuurlijk verf op solvente basis daar kan dat geen kwaad maar met acryl verfjes glazen nemen

Heel mooi resultaat. Ik volg het inderdaad in verband met de asfaltlijnen.

In verband met de balletjes... ze hebben deze ook in glas, gelijk welk en verf je dan gebruikt, kan je geen last hebben van corrosie uiteindelijk

Nice...
Mooie setting ook. Ging die cockpit zo open? Ga er vanuit van wel, maar een bijzondere manier van openen.

Gr Ed
Ja Edwin, de canopy opende op deze manier wat inderdaad vrij anders was dan de meeste andere gevechtsvliegtuigen uit zijn tijd.
Hier zie je een Griekse kist met de canopy open.

oXqlSiGl.jpg

prachtig echt waar , maar 1 ding wil ik u meegeven gebruik liever glazen balletjes ik heb flesjes die ik zo heb kunnen weggooien omdat die ijzeren spullen helemaal weggeroest waren en de verf , natuurlijk verf op solvente basis daar kan dat geen kwaad maar met acryl verfjes glazen nemen
Dank u. (y)
Ik gebruik die kogeltjes alleen maar in mijn MRP solventverf, en deze hebben geen effect nadat ik ze uit een leeg flesje haal. Enkel de glans is weg maar voor de rest zijn die kogeltjes heel goed bestand tegen deze verf.

Links een nieuw balletje en rechts eentje dat een tijdje in het flesje met verf heeft gezeten.

aEOPc36l.jpg

Deze in stilte een beetje gevolgd,

Prachtig eindresultaat :love:

Grtz.

Luc:cool:
Dank u Luc. (y)

Heel mooi resultaat. Ik volg het inderdaad in verband met de asfaltlijnen.

In verband met de balletjes... ze hebben deze ook in glas, gelijk welk en verf je dan gebruikt, kan je geen last hebben van corrosie uiteindelijk
Dank u.(y) Wat betreft de base, ja het valt wel op inderdaad. Misschien in het vervolg een nieuwe base maken voor ik foto's neem of gewoon op een neutrale ondergrond plaatsen.

MVG

Danny

Heel mooie Thunderstreak geworden. Model van een hoog niveau. Van de korte periode waarin dit model tot stand kwam kan ik alleen maar dromen :winking: .

Heel mooie Thunderstreak geworden. Model van een hoog niveau. Van de korte periode waarin dit model tot stand kwam kan ik alleen maar dromen :winking: .
Dank u. (y) Combinatie van 1/72 schaal en zeer goede kit zal waarschijnlijk wel aan de basis liggen hoor.

MVG

Danny

Prachtig resultaat hoor, ook is het oog voor detail en historiek om van te genieten. Mag je zeker trots op zijn.

Terug
Bovenaan