Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat heb je goed gezien Erwin. Dit is ook geen base voor dit model maar eentje dat ik gewoon heb gebruikt voor de foto's. Het is een 1/48 base. Je let duidelijk heel goed op de details.Wat het model betreft geen opmerkingen maar de ondergrond vind ik wel wat zwaar wat betreft de (bitumen)lijnen, trekken te veel aandacht.
Ja Edwin, de canopy opende op deze manier wat inderdaad vrij anders was dan de meeste andere gevechtsvliegtuigen uit zijn tijd.Nice...
Mooie setting ook. Ging die cockpit zo open? Ga er vanuit van wel, maar een bijzondere manier van openen.
Gr Ed
Dank u.prachtig echt waar , maar 1 ding wil ik u meegeven gebruik liever glazen balletjes ik heb flesjes die ik zo heb kunnen weggooien omdat die ijzeren spullen helemaal weggeroest waren en de verf , natuurlijk verf op solvente basis daar kan dat geen kwaad maar met acryl verfjes glazen nemen
Dank u Luc.Deze in stilte een beetje gevolgd,
Prachtig eindresultaat
Grtz.
Luc![]()
Dank u.Heel mooi resultaat. Ik volg het inderdaad in verband met de asfaltlijnen.
In verband met de balletjes... ze hebben deze ook in glas, gelijk welk en verf je dan gebruikt, kan je geen last hebben van corrosie uiteindelijk
Dank u Michel.Prachtig werk Danny.![]()
Dank u PascalTop werk weer![]()
Dank u.Heel mooie Thunderstreak geworden. Model van een hoog niveau. Van de korte periode waarin dit model tot stand kwam kan ik alleen maar dromen.
Dank uPrachtig resultaat hoor, ook is het oog voor detail en historiek om van te genieten. Mag je zeker trots op zijn.