Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dank u Pascal.Ben ook weer onder de indruk van uw werk.
Dank u Edwin.Je gaat als een speer en met een mooi resultaat.
Hoe bevalt de MRP verf, ben aan het zoeken naar ander merk, gebruik nu vallejo, maar die heeft veel last van tipdry ondanks verdunnen. Lees wel goede verhalen, en veel verschillende kleuren. Alleen schudden is wel een ding volgens mij.
Gr Ed
Dank u Modest.Net je hele onderwerp doorgelezen , ben best wel onder de indruk van je snelheid en de strakheid waarmee je dit kleine schaal vliegtuig aan het bouwen bent
Greetzzzz Modest
Goh, weet je, er zat een verlengd weekend tussen en dan kan het al eens snel gaan nietwaar.Niet te vatten hoe snel deze bouw vordert. Bijna afgewerkt op één week tijd. Daar doe ik drie maand over. Mooi.
Beste Eric, kritiek kan nooit kwaad, je leert er alleen maar van, en dat is bij deze opmerking van u niet anders.Een klein beetje kritiek Danny. De codes onderaan staan wat te ver naar voor. Je zou een lijn moeten trekken van de achterkant van de binnenste pyloon naar de voorkant van de buitenste pyloon en de codes staan achter die lijn, praktisch helemaal op de drie "deuren" van het onderstel. Dat kan je zien op de foto's op belgian-wings.be . Maar het toch maar de onderkant.
Die balletjes zitten inderdaad in een flesje uit hun range van waterbased acrylverf. De verf die ik gebruik is de laquer based verf en die flesjes zijn groter dan die uit hun acrylic based range.Danny,
Ik kan eerlijk gezegd niet zo goed volgen in uw uitleg over de MRP verf aangezien op het flesje (foto #29) vermeld staat "Water based acrylic paint" en het volgens jou eerder om een lakverf (te verdunnen met cellulose thinner) zou gaan.
Heb hier ook eentje op 1/48 liggen, en bezig aan een RF-84F op 1/48.Ben bezig met een f-84 op 1/48, wat heb je gebruikt om je Camo te maskeren? Tape of ...?
Ziet er alleszins dik ok uit.
Heb deze kit ook in mijn stash zitten. Maar nog niet aan begonnen.Heb de mijne volledig gehergraveerd, door een user error de schilderwerken moeten opnieuw doen. Daarom nu direct goed doen.
Deze kit van Revell lag al een tijdje in mijn kast. Ooit de doos opengemaakt en de vleugels al gelijmd en de cockpit al eens stuk op gemonteerd...
Het gaat om een oude Monogram kit van de jaren 80 die heruitgebracht is onder het Revell merk.
Kit heeft Belgische markeringen voor de kist die op Kleine Brogel staat na te maken. We mogen al eens patriotisch ingesteld zijn. De decals zien er op papier goed uit.
Oude Monogram kits zijn gekend voor een aanvaardbaar niveau van detail en goede afmetingen. Zo is bvb de schietstoel qua detail beter dan die van mijn T-33 van Academy die ik onlangs...
Beste Modest, bedankt.Hoedje af , ik doe het je niet na.
Strak model mooi gepresenteerd op dat ondergrondje
Greetzzzz Modest
Dank uIk ben geen vliegtuigbouwer / liefhebber, maar als model mag deze er wel zijn!
Knap afgewerkt, en de ondergrond is zeer passend.
af.