Hoofdsponsor

1/12 Ducati 1199 panigale S

Zoals elders al gemeld, in mijn ogen is dit een van de mooiste motormodellen die ik de laatste jaren voorbij heb zien komen. Dat je er niet 100% over tevreden bent is een kritische modelbouwer eigen en je volgende model zul je, met de hier opgedane ervaring, mogelijk nóg beter maken. Maar dit is al een resultaat waar de meeste modelbouwers al tegenop zullen kijken.
 
Wat een prachtig eindresultaat. De beslissing om de Martini versie te bouwen is uiterst geslaagd. Een streling voor het oog !
 
Hartelijk dank voor de mooie woorden Roy en Dirk. Ik moet er gelijk van blozen.

Ik heb vandaag voor het eerst meegedaan aan een wedstrijd op scaleworld te Mol en heb zilver gehaald :)

Merci voor alle reacties..

 
Potverdorie stiekem tóch meedoen he? En steeds maar zeggen 'nee het model is niet goed genoeg voor een wedstrijd'... nu dan, zilver op Scale World!

Wat knap zeg. Terechte waardering ook.
 
Ja maar dat dacht ik ook wel echt hoor. Ik heb niet lopen liegen maar door de mooie reacties hier en op een ander forum toch maar meegedaan.
 
Weet ik wel en ik gun het je van harte. Hoeveel moeite je hier aan hebt besteed en hoe vaak je dingen opnieuw hebt gedaan... ik heb er bewondering voor.
 
Dikke proficiat met het zilver.
Mag je trots op zijn.
 
Dikke proficiat met het zilver, waardige winnaar.
 
Meer dan verdiend en proficiat al zat het eraan te komen met wat je liet zien.
 
Dankjewel mannen. Eerste keer dat ik aan een wedstrijd mee deed.
 
Altijd een ferme opsteker als je werk op deze manier gewaardeerd en bekroond wordt toch?
Proficiat, zeker verdiend!
Applaus
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan