Hoofdsponsor

1/24 Diotje [ DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Dat was ook de bedoeling , en niet echte druipers te maken want dan zou ik er echte gemaakt hebben
Marc
 
Ik vind het prima zo, en veel beter dan de eerste versie omdat je twee verschillende kleuren gebruikt hebt. Het kan inderdaad doelbewust gedaan zijn, die druipers, maar dit geeft meer het gevoel van een echte graffito.
 
dank u Steven het was ook de bedoeling het zo te maken
 
Is dat niet een bepaalde stijl met van die namaakafdruipers? Als echte afdruipers past het niet maar wel als stijlsoort.
 
Alain dat weet ik niet ik heb het gewoon als voorbeeld genomen omdat ik het leuk vond
 
Coachke, dat is een mooie setting om je auto's in te fotograferen ;)
Job well done!
 
Mannen bedankt voor de positieve reacties , het is wel mijn eerste poging tot .....
Als ik een volgende maak zal die uiteraard beter en mooier zijn , ik heb zoiets maar uit mijn duim gezogen iets wat me op dat moment te binnen schiet en dan moet dat gemaakt worden , ik weet ook dat het nog veel beter kan en ik weet ook dat niet alles correct is maar het was leuk om te maken en ik denk dat ik er nog ga maken , maar met deze ben ik al een beetje tevreden
Marc
 
Wel je mag tevreden zijn met je werkje, door dit te lezen en de foto's te bekijken heb ik weer zelf een idee om uit te proberen alvorens ik mijn dio
ga bouwen fijn zo.
 
Even wat bij gelezen en ziet er goed uit verder ook leuk dat ieder zijn eigen mening heeft over de graffiti kan alleen maar leerzaam zijn😉en ons naar een nieuw niveau brengen.
 
Beste bouwers ik heb toevallig iets gevonden dat mijn houten schutting toch weer wat dichter bij de realiteit brengt
namelijk de roestaflopen in het hout en ik moet zeggen dat ik er niet ver van af was , het enige wat mij nog te doen staat is de nagels zwart of roetig maken

attachment.jpg

attachment.jpg

Nu heb ik nog 1 vraagje aan jullie dan kan ik weeral wat verder met mijn fotobox ( diorama )zou ik op de schutting oude reclame affiches aan brengen van oude films en oude reclame , ik heb er een paar mooie gevonden , even uw mening erover ?
Marc
 
Hahaha !!!! Ben hier net wat beginnen rondneuzen op uw project , de MAX deze discussie over de wel of niet afdruppelen bij de grafitti ,
ik persoonlijk vind het cool !!!!
Zulke affiches op een hekken brengen hoort er zeker bij ( vind ik persoonlijk ) .
Dit gaat hier een top dioke worden volgens mij !!!
Doe zo voort en ik zet me een bank vooruit !

grt Nicolas
 
Thanks dat is juist wat ik nodig had want ik begon stilletjes aan mezelf te twijfelen , ik begon te denken dat mijn geheugen me in de steek aan het laten was , en die druipers die heb ik zo van van het internet gehaald het is een bepaald type van graffiti letter die ik gebruikt heb
de reclame posters komen eraan ik heb er mooie liggen
Marc
 
Beste vrienden ik heb vandaag in het lekkere weertje mijn eerste foto's gemaakt van mijn diotje ik heb een afgewerkt model er voor gebruikt

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

en wat is jullie verdict ??
 
Als je die naad tussen de vloer en de muur nog kan wegwerken is dit een perfect diorama vind ik. Die laatste foto in close-up vind ik heel goed geslaagd.
 
Tof mannen bedankt voor uw reactie ik weet dat ik nog veel moet leren, zoals de planken zijn in verhouding veels te breed maar voor alles is een eerste keer he
Marc
 
Die naad onder aan de muur is inderdaad wat storend, misschien wegwerken / camoufleren met een zwarte band onderaan. Voor de rest vind ik het goed geslaagd.
 
@ Erwin ik weet het maar dit was maar eens een proefje dat ik in de tuin op tafel zo maar tegeneen heb gezet om eens te zien wat effect het zou geven want wat ik nog niet goed onder de knie heb is ten eerste scherpe foto's ( is nu al veel beter , ik ben al te veel vergeten van vroeger , want nu trek ik meestal op automatisch )
tentweede ik moet me nu eens gaan toeleggen op meer zicht van de dio dat wil zeggen ik probeer altijd te fotograferen van alsof ik op de grond sta ten opzichte van het model en dan zie je bijna de grond niet daar moet ik me nu eens op focussen en ok die naad moet weg daar ben ik me van bewust , het is nog niet helemaal af maar ik zit een beetje op dat gebied zonder inspiratie dat komt wel hoor
In ieder bedankt voor de raad en het commentaar trouwens voor iedereen
Grt Marc
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan