Swaken, Mega, Modelbouwerke, Beyond, Rik,Dominiek, Amazone : bedankt voor jullie nimmer aflatende complimenten, ik ben er elke keer weer erg blij mee !
Enkele vragen beantwoorden :
Rik : ik ga naast deze poort, voor hetzelfde diorama, nog een middeleeuws vakwerkhuis proberen te bouwen, en dat zal ik helemaal stap voor stap uitschrijven. Ik denk altijd dat ik mijn threads helder genoeg maak, maar ik wil graag extra duidelijkheid scheppen. Ik ga dus graag in op je voorstel !
Over het dakje : dat is geen kurk jongens, het is gewoon plastic card, versneden en opgekleefd.
Amazone : die houten pennen, RIGHT ! Klopt helemaal en het zal de echtheid zeker ten goede komen. Ik kruip dus in de pen na mijn huidige karweitje.
Ik post later enkele foto's van alvast wat electrische bedrading, en een aftands electriciteitskastje van ijzer, voorzien van een laagje emaille. Dit is tegen de linker huisgevel gevezen. Alsmede een pijp waaruit de draden tevoorschijn komen. Dit buisje is wit geschilderd, met afgebladderde verf en wat roestvlekken. De haken in de muren, die de draden verzekeren, heb ik ook beroest, met uitwaaierende vlekken in de drager.
Later foto's, nu werkie werkie ! GUnit.