Hoofdsponsor

1/35 Diorama Buzzy ;) [!]

Werner, de zimmerit en het spuitwerk zien er top uit! Indien de deuren toegaan ook slim om de stukjes sprue nog te laten zitten, zeker minder schadegevoelig.

Wat je met wat milliput, wat make-up spulletjes van de vrouw, een tandenstoker en een plamuurmes al niet kan bereiken...
Prachtig gedaan Buzzy, zoals G ook al aangaf.
Spuitwerken zien er ook al veel belovend uit.
Goe bezig, zeggen ze hier an...

Mark

Wat je met wat make-up spulletjes van de vrouw al niet kan bereiken....

Mark
Hahaha lol Mark, wijlen mijn mentor had een hele doos make-up spul die hij gebruikte om figuren te schilderen en modellen te wheateren, dat was in de jaren '80... een leuke anecdote is deze: ik was erbij toen hij die set kocht in de DI, moet ge weten dat hij vrijgezel was en die verkoopster aan de kassa keek toen maar raar op... een man die een make-up set koopt... zegt nu zelf! :laugh::laugh::laugh:

Maar ja, wat kan een modelbouwer nu niet gebruiken hé???

Bedankt voor jullie commentaar allemaal mannen. Ik hoop dit weekend er wat aan door te kunnen werken.
Vandaag is bij mij nog een pakje toe gekomen met als inhoud het 3de en laatste voertuig voor op de dio maar ook het grootste.

Reeds mooi gedaan, vooral de zimmerit is heel realistisch.
Heb gezien dat je de famo met aanhangwagen er bij wil betrekken.
Heb die kit ook nog staan, dus deze zal ik zeker blijven volgen.

Een vraagje: is het de bedoeling om de tiger op de aanhangwagen te plaatsen?
Volgens mij was hij daar te zwaar voor. Hoogstens een pzkpw 3 of stug .

Reeds mooi gedaan, vooral de zimmerit is heel realistisch.
Heb gezien dat je de famo met aanhangwagen er bij wil betrekken.
Heb die kit ook nog staan, dus deze zal ik zeker blijven volgen.

Een vraagje: is het de bedoeling om de tiger op de aanhangwagen te plaatsen?
Volgens mij was hij daar te zwaar voor. Hoogstens een pzkpw 3 of stug .

Hey, bedankt voor je reactie.
Het is inderdaad de bedoeling om de Tiger er op te zetten.
Nu zeg je daar iets, zal dus nog wat opzoekwerk mogen doen, als het echt zo is zal ik de plannen lichtjes moeten wijzigen.
Als het echt zo is dan word het een Stug III die er op komt te staan.

Graag gedaan, op een stug kan je ook zimmerit toepassen.
Was wel een ander patroon.

Een schone Stug is ook niet verkeerd !

Dat vind ik ook G., de Tiger zal ook wel op het dio blijven maar dan is het een dio met 4 voertuigen ipv 3 e.
We zijn goed bezig. Straks moet ik een ganse tafel afhuren als ik er een wedstrijd wil mee doen. :) :)

Graag gedaan, op een stug kan je ook zimmerit toepassen.
Was wel een ander patroon.
Weet ik, het is een wafelpatroon.
Weet nog niet of ik er zimmerit zal op zetten of schurzen.
Zal wel zien wat de toekomst brengt e.

Buzzy, je hebt hier grootse plannen en ik ben overtuigd dat het een mooi eindplaatje zal worden ;)

[Mod aan]Mag ik je echter als Mod wel vragen om je topics per voertuig te maken? Het zal anders een onoverzichtelijk topic worden als je hier vier voertuigen door elkaar zal bouwen...
Je kan wel een link plaatsen naar je andere topics van de voertuigen die je samen op je dio will zetten ;)
Bedankt voor je begrip :) [uit]

Hey maatje geen probleem.
Zal bij de volgende post de voertuigen opsplitsen.
Bedankt voor het compliment e man.

Man man man een dio met 4 voertuigen... dit wordt dus heel spannend! Al gedacht over hoeveel figuren dat u erop gaat gebruiken? Dit wordt nog een "superdiorama" op z'n Verlinden 8)

Thierry

Man man man een dio met 4 voertuigen... dit wordt dus heel spannend! Al gedacht over hoeveel figuren dat u erop gaat gebruiken? Dit wordt nog een "superdiorama" op z'n Verlinden 8)

Thierry

Dat zullen er ook wel wat worden. De crew van de famocombinatie, chauffeur van de kubelwagen en eventueel nog crew van de Tiger en nog enkele die buiten de voertuigen iets doen.

Phew!!

Ben je een paar dagen niet op het forum, kom je dit tegen!
Goed bezig Buzzy! Die Zimmerit ziet er goed uit.
Wat betreft de Sd. Anh.116, de latere versies hadden een hydraulisch systeem en konden ook de Panzer IV-varianten aan.
RcwTf5ThLuzPp25V93ouiSL4hhcq1wx_Ex0GqXAeqF9XUldDtB.jpg
Dus als je geen StuG III wil, een FlaKpanzer kan ook (of een Grant of een Sherman).
De T-34, KV's Panthers en Tigers zijn helaas wel te zwaar.

Ik blijf volgen (doe geen moeite ik heb al een stoel)

Peter

Terug
Bovenaan