Hoofdsponsor

1/72 DFW T28 Floh

Deze avond melding gekregen vanuit Frankrijk (ik post ook op een Frans forum) dat het landingsgestel zoals door de kit voorzien, niet juist is. Tevens hebben we, aan de hand van nieuwe mij eerder onbekende foto's, moeten vaststellen dat ook de vorm van de neus van het toestel niet overeen komt met de werkelijkheid. Fout in de kit.
Uiteindelijk na wat over en weer geschrijf beslist om de neus en de struts te laten zoals ze nu zijn maar om toch te trachten om het landingsgestel te herbouwen.

Tegenslag want ik dacht dat de bouw bijna af was :angry: :@ :worried:.
Anderzijds heb ik het liever nu te vernemen dan later te moeten horen dat de bouw verkeerd is.
Dus de boer.....hij ploegde voort.
 
Toestand op heden na wat kleine wijzigingen maar zeker nog niet afgewerkt.

attachment.jpg

attachment.jpg

Nog te doen: besturingskabels aanbrengen, schroef bijschilderen, algemene opkuis, bijwerken foutjes en een semi matte vernislaag.
 
ik zie er een leuk diertje in erwin
 
Hey,

haha, heel wat bekabeling zo te zien, veel werk vermoedelijk maar opdracht meer of gelukt, ze spannen mooi ;)
 
Hier zijn we terug met een, wat mij betreft, afgewerkt vliegtuig.
Het is geen prijzenpakker maar ik ben toch blij dat ik hem gebouwd heb en nu mag hij op mijn vliegveld gaan pronken bij de andere toestellen uit WO1.
Ben momenteel een poging aan het doen om 3 figuurtjes in zachte plastiek te schilderen om er rond te plaatsen maar weet nog niet of dat gaat lukken.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Dat was ie dan. Als de figuurtjes ooit af geraken dan plaats ik er wel een nieuwe foto over.

Erwin.
 
Hey,

Erwin, die schroef is het einde man, zeer mooie houtstructuur, ben er weg van. Zekers te denken aan de schaal.
Het ziet er meer of mooi uit, zal zekers een topper worden op het vliegveld, zet hem maar vooraan.... ;)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan