Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Death race 2008: porsche 911 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooie bak en ook een goede smaak van film ;)

Koen
 
Je zet een knap stukje werk neer Patje.
 
Ziet er goed uit.
Vond hem eerst wat hoog staan, maar met de foto van het origeneel zie dat het goed is zo.
 
Dank je wel mensen fijn dat te mogen lezen he;) ,ik doe het ook heel erg graag ,het scratchen zit me goed in de vingers meen ik en denk dat ik in de toekomst meerdere zulke projecten zal doen.Uiteraard zal ik ook wel mijn andere projecten bljvend opvolgers geven maar dit soort van modelbouwen(scratch) ligt me duidelijk helemaal he:)

Ziet er goed uit.
Vond hem eerst wat hoog staan, maar met de foto van het origeneel zie dat het goed is zo.
Inderdaad maatje dat zag je goed,gelukkig zag is het dus ook en daarom deze snelle aanpassing he.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gaat goed maatje,

Begint al goed te gelijken ben benieuwd als ie in de lak (of moet ik metaal kleur zeggen ;) ).
Doe zo voort.

Gr
Dirk
 
keep getting better and better :D blijf geboeid volgen :D
 
Hallo mensen,ik ben in de weer geweest met primer vandaag dus hier gaan we dan he;)

Hier meteen mijn eigen spraybooth,nie veel soeps maar het ding doet het wel en alles blijft stofvrij dus.
attachment.jpg attachment.jpg
Dit lelijke ding is mijn spraybooth momenteel.
attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
en tot slot mijn fotomodel..euhhh mijn dochtertje erbij ;)
attachment.jpg

attachment.jpg
Vond ze leuk geloof ik :).Ok nu naar de verdere schilderwerken he;)

Edit:
goede avond,gezien het feit ik met zware rugpijn zit,ga ik niet elke beweging gaan foto graferen.
Dus hier zijn de grond beginselen van de verfwerken.
attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
Uiteraard moet er een wash over en gaat er worden verweerd he,dus dit heb ik deze namiddag reeds kunnen doen.
Om het een beetje snel te doen verlopen zet ik alles in de verf eerst en ga nadien dan lekker in de weer met verweren.
Zo ik denk dat het hier wel goed gat komen he,thx voor de belangstelling .

Edit:
goede nacht allen hier.Ik ben deze nacht nog in de weer geweets om wat verf toe te voegen aan deze niet slecht gebouwde Porsche ;)
Daarom enkele beelden terug he,het zijn er twintig en dus dat is best de moeite dek ik zo.Daarom zal het verdeeld worden in twee.

attachment.jpg
Ik deed deze foto met internet explorer en kan er geen enkele andere onderzetten dus dan maar weer met firefox he.
attachment.jpg

attachment.jpg
Dit gaat nog een wash krijgen allemaal zodat het word opgelicht.
attachment.jpg

attachment.jpg
het metaal achtige word goed benaderd merk ik.althans dat vind ik toch.
attachment.jpg
de rookbommen worden nog gedaan hoor maar eerst de auto zelf.
attachment.jpg
mmmmmmmmmm jaja ik ben er tevreden over.
 
Laatst bewerkt:
en we gaan gewoon verder nu,dus deel twee van de zelfde sessie.
attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
hier en daar duidelijk lasnaden te zien,het moet ook niet overdreven worden.

attachment.jpg
al zeg ik het zelf het is een beest aan het worden he.
attachment.jpg

attachment.jpg
Ik moet zeggen dat die bumper toch goed geslaagd is .
attachment.jpg

attachment.jpg
de sideskirt komt goed tot zn recht vind ik
attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
Het is echt een plezier om aan deze wagen te werken,doe het dan ook met grote liefde.
attachment.jpg
en tot slot de achterbumper,van het gezaagde deeltje zie je niks meer en dat wou ik dus ook zo hebben.
Man man wat een plezier om deze te doen,op deze manier leer ik ook wel het scratchen echt onder de knie
te hebben ,en het lukt nog aardig zo te zien,en mensen ik lieg niet als ik zeg dat er niks is afgemeten,alles is op zicht gesneden
en gemaakt,deze wagen heeft me al erg veel voldoening gegeven.enne....tussen ons gezegd mensen wie dr ook wint is voor mij eender.
Ik doe dit gewoon mee omdat ik vond eens iets te doen in groepsverband en je ziet dus dat dit goed is gelukt tot nu toe.
Nu ga ik verder maar dan met de hellfire raketten in de verf te zetten terwijl de wagen netjes kan uitharden he.
Tot volgende update mensen;)

Edit:

Ik heb voor vanavond wat roest tonen aangebracht zie.

attachment.jpg
er komt nog een wash over zenne.maar door het kunstlicht ziet het er donkerder uit dan het echt is.
attachment.jpg

attachment.jpg
ook al voorzien van de nodige krassen
attachment.jpg
een toetsje chipping
attachment.jpg
frontwindow plates ook al verweerd
attachment.jpg
Je zou gaan denken van hij heeft het echt te veel gedaan maar geloof me het is in het echt niet zo.
Mensen ik laat jullie nu en wens jullie slaapwel he. ;)
 
Laatst bewerkt:
Dat ziet er echt al een stoere bak uit hé Patje. Prachtig gedaan.

Is idd een tijdje geleden, maar ik volg wel alles hoor.....in stilte, wegens tijd gebrek.
 
knap werk :D hij zag er al goed uit zonder verf, wat gaat dit dan geven als eindresultaat :D
 
Patje, wat kunnen we meer zeggen dan "waaw" ?

Super waaaw :-)

Knap gedaan, mooi gespoten, net echt metaal, ferm.

Prijswinnertje nu al vind ik.
 
Hoi Patrice,ik deed enkel een paar delen zoals het dak en op de voorste flanken met een sponsje,de rest is brush he (kwast).
Gezien ook het feit dat ik er nog niet zo mee ben vertrouwd ook deed ik niet alles ermee.Maar kom ik ben tevreden van het resultaat al hier.
 
echt knap gedaan vindt ik 1 van de mooiste projecten dat ik al gezien heb tot nu toe
 
Schilderwerken gaan goed Patje.
Komt dik in orde.
 
geen worden maar een :eek: gezicht :) PAtje, doe zo verder makker
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan