Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Death race 2008: porsche 911 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
knap en zeker met die poster. Geeft het effect vna uit een film te komen. Pfoe.
 
Is een simpel velleken wit papier zenne met daarop een wallpaper afdruk hahahahaa.
Maar wel heel erg bedankt ik mag zeggen dat er een lichte fierheid is.
 
Zeer mooi model dat je hier gemaakt hebt.
Mag je fier op zijn.
 
Prachtig patje, mag je trots op zijn, mijn complimenten.
 
Mooi gedaan kerel . prachtig resultaat !!!!!!!!!!!!
 
Knap Patje, nu de volgende he van die reeks ;-)
 
Scratchwerk van de bovenste plank Patje. Zeer mooi resultaat.
 
Die porsche is wel lelijk zeg, zo vreselijk lelijk........dat deze schitterend is geworden!
Om iets te maken wat lelijk is schijnt moeilijker te zijn dan iets te maken wat mooi is omdat je ook weer niet moet overdrijven.
Nou de nagel op zijn kop hoor, compliment Patje :wow:

Fred
 
Jawadde patje.... Das echt knap gedaan maatje.... Nu de volgende he.... Iets zegt mij dat er weer hak en snijwerk aan te pas zal komen....
 
echt super knap gedaan denk dat dit één van de fermste is die ik al gezien heb super doomwad
 
@ The -mouse: ja he zo lelijk en toch zo mooi geworden hahhahahaa.Dank je Fred;)
@ trobwal: Ja Jonas je hebt gelijk he er is inderdaad een nieuw project in de wording hahahahaa,dank je alvast ook voor de woorden van lof :) ;)
Mensen ik moet eerst voor ik het tweede deathrace project begin mijn 1/1 werken afwerken want het is dringend.

Alvast iedereen die reageerde en nog zal reageren mijn hartelijke dank en tot een dezer dagen met het nieuwe project.
 
Is mooi gedaan Patje, maar voor mij blijft dat lelijk. Ik ben zeker geen echte modelbouwer verre van. Vandaar dat ik er mss anders over denk.

Groetjes Rik
 
Proficiat Patje met het eindresultaat :).
Dat je inderdaad zoiets lelijks zo mooi wegzet ;).
 
Patje,je mag terecht héél tevreden zijn met het resultaat,knap gebouwd !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan