Hoofdsponsor

1/35 De kunstenaar (Tamiya & scratsh)

ERVARING
Redelijk wat ervaring
BOUWWIJZE
Out of the box met wat scratsh/ombouw
BOUWBUDGET
€ 0,0- , alles wat ik nodig acht voor dit model heb ik uit de reserve- onderdelendoos gehaald en zelf geboetseerd
BOUWSTATUS
Afgewerkt
COMMENTAREN
Commentaar en tips zijn altijd welkom
Affiche :
affiche_definitief.jpg


Flyer :
http://www.gwenvandenberghe.be/awakunde/flyer_A5_definitief.pdf

Allen van harte welkom.
 
Ondertssn al een jaar verder...

Af en toe toe zit ik hier als nieuweling op het forum wat te bladeren en foto's bekijken van afgewerkte projecten... echt een verslavende bezigheid moet ik zeggen... speelde tot voor kort dagelijks (bij ieder vrij moment) een paar inhoudsloze spelletjes, maar sinds m'n registratie, amper 12 dagen geleden heb ik amper nog een spel gespeeld ( paar x een patience omdat ik in buitenland geen internetverbinding had, ma that's it) :)

Bij de foto's van de afgewerkte kunstenaar was het weer raak... vond het maar een raar figuurtje wat daar stond niets vast te houden... nieuwsgierigheid dus weer gewekt, en dus ook ff het bouwverslag er bij nemen... en idd, daar ging ie weer, zat afgelopen 10min weer met een opengezakte mond van verbazing te lezen... sdfkkjskng

Om m'n ellenlange gezaag af te sluiten... prachtig gedaan Beyond... dit verdient zeker een paar :wow:'s, :You_Rock_Emoticon: en vooral niet te vergeten Applaus

Groetjes,
Kurt
 
amai als ge dit kunt wat volgt er dan heel mooi en bewonderingswaardig.
had een mooie affiche voor modelbouw kunnen zijn prachtig.
grt Pascal
 
Dank U wel heren :)
Zelfs al is dit topic van een tijd geleden, het doet steeds deugd om zulke reacties te krijgen :))

Heb intussen al een nieuw idee in mijn hoofd zitten voor een conversie van figuren, maar eerst de Ducati... :8
 
origineel is het anders wel :D mooi idee en goed uitgevoerd, chapeau
 
Bij nazicht merk ik dat ik hier nooit de foto's heb gepost met het penseel, bij deze dus na enkele jaren...

058.jpg
065.jpg
067.jpg
 
Herinner mij deze nog en vond het toen al geweldig gevonden.
Zou best als schildersreclame kunnen gebruikt worden.
Dit soort werken maken mij steeds blij als ik die zie.
 
Heel origineel idee en een geslaagde uitvoering (wel een beetje gespreid in de tijd, maar dat nemen we er graag bij :winking: ).
 
Herinner hem ook nog had toen nog wat meer haar en wat minder grijs :ROFLMAO: Maar leuk figuur geworden en wat anders als een blote dame of een SSer of andere minkukels 🙂
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan