Hoofdsponsor

1/35 De kunstenaar (Tamiya & scratsh)

ERVARING
Redelijk wat ervaring
BOUWWIJZE
Out of the box met wat scratsh/ombouw
BOUWBUDGET
€ 0,0- , alles wat ik nodig acht voor dit model heb ik uit de reserve- onderdelendoos gehaald en zelf geboetseerd
BOUWSTATUS
Afgewerkt
COMMENTAREN
Commentaar en tips zijn altijd welkom
ziet er goed uit alleen de slip van achter in de overal mag voor mij een beetje kleinder denk niet dat een overal of keel geen slip hebben van achter.

maar moest het wel zo zijn zou ik het wel laten ziet er in elk geval niet slecht uit zo
 
Terug enkele verflaagjes verder.
De stofjas heeft een lichtere kleur gekregen (Ash grey), met hier en daar wat schaduw (Ash grey met een beetje German grey)
Het gezicht en de handen hebben ook een beetje schaduw gekregen (enkele kleurtjes uit het Vallejo flesh assortiment)
De broek kreeg een laagje Electric blue met een blauwe inkt-wash erover.
De spetters op de stofjas zijn met behulp van een platte, harde borstel aangebracht.
En zijn haar kreeg een dry brush met hetzelfde kleur dat ik voor de wenkbrauwen heb gebruikt.
Nog enkele kleinigheden die moeten gedaan worden, zoals het hoofddeksel, de verfborstels en de vod in zijn zak, zijn broek en hemd nog wat meer schaduw geven, en de schoenen.
Dan denk ik dat hij klaar zal zijn.
De deadline van volgende week zaterdag zal waarschijnlijk gehaald worden :)

Nu nog enkele -foto-

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Mochten jullie nog ergens een foutje zien, of een verbetering kunnen melden, houdt jullie niet in ;)
 
Merci PeiperJ :)

Nog vergeten te melden dat de stofjas aan zijn rechterzijde onderaan iets is ingekort.
Bij nader inzien was deze langer dan de linkerkant...
Nu zijn ze meer gelijk gemaakt :)
 
Meer dan een geslaagde kunstenaars de verf borstels is een schitterende toevoeging...
 
Zo, voor mij is deze afgewerkt.
Zaterdag hoor ik wat één iemand van de opdrachtgevers er van vindt :unsure:

Veel heb ik er niet meer aan veranderd, de schoenen en de zolen hebben nog een laagje verf en enkele spetters gekregen, de broek nog iets meer schaduw, de vod in de zak van de stofjas kreeg een laagje wit, en het hoofddeksel kreeg een laagje zwart met bovenaan nog een laagje Nato black. Het hemd heeft ook nog wat schaduw gekregen alsook hier en daar een kleine oplichting.
Als bescherming kreeg hij ook nog een laagje matte vernis (nee, niet dezelfde van de Fokker :8 )
Rest mij nu nog de -foto-

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Knap werk Beyond,da stoffrakske is zalig gedaan (allé de rest ook hé)..!!

Grtz yves,
 
Ziet er heel goed uit. Kan je eens een foto nemen waarbij hij een penseel vast houd?
 
Ziet er heel goed uit. Kan je eens een foto nemen waarbij hij een penseel vast houd?

Ik zou dit zeer graag willen, maar ik ga wachten tot de opdrachtgevers zelf hun foto's hebben genomen...
Kwestie van hun de eer te laten om eerst hun affiche te maken.
Ik post wel een foto als ik er één van hun krijg.
Hopelijk begrijp je mijn standpunt?
 
Ik zou dit zeer graag willen, maar ik ga wachten tot de opdrachtgevers zelf hun foto's hebben genomen...
Kwestie van hun de eer te laten om eerst hun affiche te maken.
Ik post wel een foto als ik er één van hun krijg.
Hopelijk begrijp je mijn standpunt?

Natuurlijk! Alle begrip voor.
 
dit ziet er weer prachtig uit, proficiat met het behaalde resultaat.
vgr Marc
 
Knap gemaakt :-D penseeltjes in de zak vind in een tof detail
 
De fotoshoot is ondertussen achter de rug...
Iedereen was onder de indruk van de metamorfose die onze soldaat ondergaan heeft.

Tim, fotograaf van dienst
 
Als bedanking - in primeur - een stukje van de affiche
ventje.jpg

En op de activiteit krijgt hij een speciale plaats toegewezen
 
De fotoshoot is ondertussen achter de rug...
Iedereen was onder de indruk van de metamorfose die onze soldaat ondergaan heeft.

Tim, fotograaf van dienst

Ik ben razend benieuwd naar de affiche en de flyer :)
Zal deze zeker posten en uithangen aan ons raam ;)
 
Het geheel geeft toch een ander inzicht dan enkel het model hé. Vind het heel geslaagd.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan