Hoofdsponsor

1/48 Chance Vought Corsair F4U-1 [done]

Swaken

Well-known member
Registered
Lid geworden
8 feb 2009
Hey,

Da's inderdaad een zeer geslaagd model geworden.
Op naar de volgende met zulke kwaliteit en je gaat hier groeien..., prachtig man... ;)

StevenVD

Well-known member
Registered
Lid geworden
12 jul 2012
Een hele mooie verflaag op deze prachtige kist. En de verwering ziet er heel realistisch uit. Als je nog wil zoeken naar tips, zoals je in het begin aangaf, dan zou je op het vooraanzicht de leading edges kunnen bekijken. Hier zou geen naad zichtbaar mogen zijn, dat wordt door een wash allemaal uitvergroot. Wat wordt de volgende?

Kattekrab

Well-known member
Registered
Lid geworden
18 jun 2018
Allen bedankt voor de feedback!

Een hele mooie verflaag op deze prachtige kist. En de verwering ziet er heel realistisch uit. Als je nog wil zoeken naar tips, zoals je in het begin aangaf, dan zou je op het vooraanzicht de leading edges kunnen bekijken. Hier zou geen naad zichtbaar mogen zijn, dat wordt door een wash allemaal uitvergroot. Wat wordt de volgende?

Ik moet gewoon meer tijd spenderen aan het wegwerken van seamlines, correct! Maar ik vind het lastig. En veel moeilijker dan een barst in een muur plamuren. ;)

De volgende goh?

M'n Italeri Saab JAS39A Gripen. Die had ik eigenlijk eerst gekocht om mee te starten. Voor de P-400 wil ik nog wat meer ervaring. Ik zou ook nog graag een Douglas Skyraider in elkaar willen zetten. 'k zie nog wel. Eerst de KV-7. Als je me nu vraagt wat te bouwen, wil ik volgende week alweer iets anders bouwen. Ik ben erg wispelturig op dat vlak. :)

Rudi3290

Well-known member
Registered
Lid geworden
9 jul 2018
Jawadde:wow:

Als je dit kan brengen als beginner dan kijk ik al uit naar wat je hier gaat tonen als je een ervaren bouwer bent:D

Heel mooie Corsair geworden.

Grtz.

Luc8)

Ik kan mij ook moeilijk inbeelden dat dit beginnerskunsten zijn. Swat het is allesins een mooi vliegtuig geworden

Kattekrab

Well-known member
Registered
Lid geworden
18 jun 2018
Ik kan mij ook moeilijk inbeelden dat dit beginnerskunsten zijn. Swat het is allesins een mooi vliegtuig geworden

Buiten een paar misbaksels als 15 jarige, is dit m'n eerste echte model. Daar ga ik zeker niet over liegen. Ik ben wel iemand die redelijk analytisch is aangelegd (part of my job) en ik denk dat ik meer tutorials online heb gezien, dan dat ik effectief gebouwd heb. Ik geef ook eerlijk toe dat ik met m'n laatste foto's ook niet ga in zoomen op de gebreken. En dat foto's in een mooie studio, veel mooier presenteren dan snapshots van de GSM. :)

StevenVD

Well-known member
Registered
Lid geworden
12 jul 2012
Ik ga nu meestal met secondelijm aan de slag om te plamuren, dan ben je zeker dat de kieren niet terug open gaan.

Debart

Moderator
Moderator
Lid geworden
10 okt 2010
Prachtig gemaakt, mijn complimenten, ze staat bij afgewerkte modellen.

Bovenaan