Hoofdsponsor

1/35 Centurion ARV Mk-2 [wip]

Status
Niet open voor verdere reacties.
goed bezig Ron ,mooi en verzorgd werk :)
 
Ron toch blijf ik erbij, kvind hem nog altijd een beest ;) zou hem ook heel graag eens in het echt zien.
 
die kleurverschillen geven toch een andere dimensie aan je model.
 
Hey,

Jawade, da's heel andere koek zulle..
zeer mooie verschillen te zien.
 
Dit begin meer en meer op de real thing te lijken, prachtig.

Grtz Bart.
 
Heren bedankt voor uw reacties :)

Ik moet nog enkelen dingen met een filter fine tunen en dan gaan we maar eens aan de chips op het gemakje.
 
Kijk dat is gewoon superstrak schilderwerk, wat een gevarieerde groentonen !
 
Bedankt GUnit, er zitten nu nog enkele tinten groen bij die ik heb gezet op de afdekplaatjes en een enkele scharnier dus de basis is nu gereed.
 
Weer eens een teken van leven in dit topic :)
Daar ik weinig zin heb om ook maar iets aan dit model te doen vanwege te veel ideeën voor anderen projecten heb ik me de laatste tijd toch wel bezig gehouden met dit model want hij moet wel eerst af voordat er nog meer op de plank komt te liggen waar ik mee bezig ben :wacko:

Ik ben nu al een paar dagen aan het chippen geweest en ben nu bijna gereed voor de volgende stappen dus heb ik vanmiddag even in het zonnetje wat plaatjes geschoten, beter niet kunnen doen want hij glimt nog teveel om deftige foto`s te krijgen.

DSC_7774.JPG


DSC_7775.JPG


DSC_7776.JPG


DSC_7777.JPG


DSC_7779.JPG


DSC_7780.JPG


DSC_7781.JPG


DSC_7782.JPG
 
Tja Ron als leek in voertuigen kan ik hier maar een ding over zeggen,schitterend werk man ik heb hier nog een Hetzer liggen zal deze eens van onder het stof halen en er mee aan de slag gaan...
 
Toch mooie foto's Ron. Moesten deze foto's een gepaste achtergrond hebben, je zou zweren dat het 1:1 schaal foto's zijn !

Prachtig !

Groeten Rik
 
ziet er fantastisch uit momenteel, chipping is goed gelukt
 
Ik sluit me aan bij de rest, prachtig.

Grtz Bart.
 
Hey,

Indd Ron, prachtig geschilderd man. Je krassen aan de zijkanten zij gewoon de max. ;)
 
hij staat er mooi bij, goe bezig
 
Ik sluit me bij de voorgaande reacties aan: prachtig gedaan, Ron! 8)



Droop
 
Eigenlijk is er niets gebeurd aan de Cent. buiten een mat laagje wat ik erop heb gespoten want ik zit in een bouwdip waar zelfs de recessie niet tegenop kan.:worried:
De reden dat ik jullie lastig val is dat ik een nieuwe mobiel heb met camera die blijkbaar ook leuke foto`s kan maken :)
Dus even een paar close ups gemaakt van dingen die je bijna niet of helemaal niet opvallen op de normale foto`s en nog een voordeeltje hij geef de kleuren goed door.
Me happy :laugh:

20120522_093114.jpg


20120522_093129.jpg


20120522_093226.jpg


20120522_093250.jpg
 
Mooie foto's voor een mobieltje.

Hopelijk raak je vlug uit je dipje ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan