Hoofdsponsor

1/35 Centurion ARV Mk-2 [wip]

Status
Niet open voor verdere reacties.
jammer om te lezen van die verf, is inderdaad best irritant. maar wij hebben geduld, en er staan nog een paar modellen in aanbouw, dus...
 
Rik er werd aangegeven dat deze verf gewoon op voorraad was vandaar de lichte irritatie hier en nog geen reactie gehad op mijn E-mailtje.

Silinoz, gelukkig hebben we nog wel iets te plakken hier en de Cent rijd niet weg gelukkig :-)
 
Ik had geen zin om op mijn verf te wachten en heb dus het model in de Valejo tank green gespoten en ik vind het wel een redelijke goede basiskleur om verder mee te gaan.
Dus volgende week gaan we hem oplichten met lichtere tinten om wat meer leven in de brouwerij te brengen :-)

DSC_7634.JPG


DSC_7635.JPG


DSC_7636.JPG
 
Laatst bewerkt:
Vandaag toch nog de tijd gevonden om het model te spuiten dus afmaken die handel :laugh:

Ik heb het model opgelicht door middel van een mixje van Valejo tank green en panzer yellow en zo de kleuren opgebouwd.

Helaas is het licht in mijn hobbykamer niet echt geschikt voor foto`s maar ik neem geen risico`s om met het model de trap af te gaan om buiten foto`s te maken, ik heb toch al zoveel geluk de laatste tijd :nowink:

DSC_7657.JPG


DSC_7658.JPG


Toen alles gespoten was vond ik de kleur niet helemaal naar mijn zin ik miste een beetje de groene tint, op dit moment was het meer naar het grijze toe en dat kan de bedoeling niet zijn.
Ik heb het probleem opgelost door een klein scheutje tank green door de vernis te mengen en toen viel alles op zijn plek :)

DSC_7660.JPG


DSC_7659.JPG


Nu kan alles lekker drogen voor de verwering.
 
Dit is werk van de bovenste plank ! En zeer knap groen, veel diepte !
 
Knap spuitwerk, Ron.

Een eigen interpretatie van modulatietechniek en pre-shade, zou ik zeggen. Zeer geslaagd. Mooi groen.
We kijken al uit naar de verweerfase.

Groeten Rik
 
Slimme oplossing om nog enkele druppels groen bij de vernis te doen, ziet er inderdaad goed uit zo.
 
Mooi, mooi, ik ben benieuwd naar meer.

Grtz Bart.
 
Iedereen bedankt voor de reacties op het spuitwerk en ik zet hem maar zo in de kast denk ik :laugh:
 
Gelukkig was ik het weer een keer niet eens met mijn eigen over de kleur :wacko::laugh: dus heeft hij weer een nieuw jasje gehad en de decals geplaatst en een laagje vernis.
Nu mag hij weer een paar dagen drogen voor de verandering :unsure:

DSC_7726.JPG
 
Ron deze ziet er echt superstrak uit en vind het een echt beest!!
 
Tja Ron zoals het al zoveel is vermeld dit is weer modelbouw op het hoogste niveau...
 
Bedankt mannen en nu op naar de afwerking.
 
Strak model. k' Ben al benieuwd naar de verwering.

Je houdt ons aan het scherm gekluisterd !

Groeten Rik
 
We zijn weer een stapje verder met de Cent.:)

Hij heef een een lichte wash gehad en enkele filters zoal geel en rood en bewerkt met de dotjes oliverf in de kleuren groen, geel en buff.

DSC_7742.JPG


DSC_7743.JPG


DSC_7744.JPG


En we rommelen weer verder met het beestje.
 
Ron,

Er begint al heel wat leven te komen in u model ;)

Cheers,
André
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan