Roy, Silenoz, Dirk dank voor de complimenten.
De ombouw van de motor ga ik met houtlijm doen, zeker omdat deze dan eerst in kleur kunnen en dan om de V-snaren en ventilator kunnen. Wat de droogtijd van de CA lijm betreft, op de verbindingen die "zwevend" zijn zit al een droogtijd van ca 20 min. En er is niets om te fixeren. De ruimte is nu al te krap voor een pincet.
Lijm verbindingen dan breng ik een druppel lijm aan op een stuk tape, en met een naald van 0,1 in mijn boorhouder, breng ik een druppel naar de te lijmen plaats , 99% van de CA lijm ligt dan gewoon te verdorren. Die techniek is zichtbaar heb duidelijk afgekeken. Niet te zien zijn dan de draden die in het geheel zitten, daar ben ik heel blij om. Ook dat het dikke PE niet storend is.
De kleur geel, is Vallejo Gold Yellow, verkrijgbaar onder verschillende nummers. 71078, of
Als surface primer van Vallejo, heb ik gekozen in de kleur donker geel dat is 70.604.
De rest van de dag, wist iedereen de beukenbomen, waar ik straks ben, die waren al oud en gevestigd toen, we bezet waren door de Spanjaarden