Hoofdsponsor

Buste Napoleon [wip]

Goed geslaagd voor een eerste buste. Pascal.
 
Ja man, en dat voor een eerste keer....van mij geen commentaar hoor, integendeel...
 
Bedankt mannen.
Het is wel niet de eerste buste die ik hier schilder want in het prille begin ,2015 toen ik net begon met modelbouw heb ik er drie geschilderd waar de verf te dik was en die heb ik er intussen af gehaald om ooit nog eens te proberen.
Door hier een paar jaar te volgen en te leren van jullie alsook de commentaren van Jan ben ik klaar om een stap verder te zetten want figuren blijven toch tof om te doen.
Vooral dun schilderen en door vele kleuren variaties te gebruiken krijg je mooie resultaten heb ik geleerd en toegepast.
Het kan steeds beter maar daar is het oefenen voor.
Ben wel stiekem blij dat het jullie bevalt.
Bedankt.
 
Niet slecht, is niet mijn epoche dus ik ga me houden aan wat ik zie.
Sommige stukken zijn echt goed gedaan, bij andere ontbreekt me juist dat kleine iets.
de schouderstukken, ook al zijn ze slechts gedeeltelijk zichtbaar, bij een ijdeltuit zoals Napoleon mag wat blinkt ook gerust iets meer contrast hebben.
het stuk hand, het verschilt van toon met het gezicht (ook hier had ik iets meer contrast verwacht)
het stuk kledij waar de hand inzit zou iets lichter mogen zijn.

Maar vergeleken met je eerste stukken heb je een lichtsprong gemaakt in de goede richting, ik ben benieuwd naar je volgende.

Grtx Jan
 
Bedankt Mannen.
Dank u voor uw eerlijk inzicht Jan en is zeer gewaardeerd want dat helpt.
Een hand schilderen is niet evident en was al enkele malen herbegonnen .
Toch ga ik nog wat proberen het te verbeteren alsook de andere punten aangehaald.
Word dus vervolgd.
 
Zeer geslaagd, ik zou niet weten hoe eraan te beginnen.
Ik vind dat hij wel een trek weg heeft van een bepaalde burgemeester.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan