Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Om de sporten gemakkelijk en steeds op de goeie afstand van elkaar te kunnen solderen, had ik een houten malletje gemaakt.
Hoi Luc,
Doorsnede draad heeft niets met spanning te maken, wel met stroomsterte ampere , een goede richtlijn 6 A ---> 1,5 mm²
Daar had ik aan gedacht, René. De signalen voor de servo's/ ontvanger zitten zoveel mogelijk helemaal achterin het schip gecentraliseerd. Die zitten dus volledig weg van de 12- & 6volt spanningsbronnen.René zei:Hoi Droop,
Als ge toch genoeg plaats hebt , een zijde boot gebruiken voor singnalen naar servo's en de andere voor sterkstroom motor's , kwestie van storingen te voorkomen
Toen ik de vergelijkende test met de '35 Mhz-ontvanger deed, kwam ik tot de conclusie dat het 40 Mhz-exemplaar geen stroom kreeg.Hoe hebt ge dat voor elkaar gekregen Droop?
Heb ook nog een defecte ontvanger maar als ik die openschroef zie ik allen maar de electr. componenten onderzijde ingegoten in een soort hars dus niet berijkbaar