Hoofdsponsor

Anders / onbekend Boots on the ground [wip]

Nog verder prutsen heeft geen zin, heb voor deze figuur mijn plafond van kunnen bereikt.
Vanaf nu komt er verf op.


attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

Grtx Jan
 
Jan ik weet dat het nit zo gemakkelijk is , maar ik vind dat je pas kan oordelen als alles in kleur staat want ik heb een beetje de indruk van een vals beeldwant op sommige beelden is het dan weer ok
mijn visie ik vind het goed , ok , prachtig gewoon machtig hoe dat jij met wat klei laat ons het maar zo noemen zoiets uit je vingers en hoofd kan maken ik sta telke malen echt verstomd hoe mensen dat toch wel voor mekaar krijgen
chapeau ik meen het
Marc
 
Jan ik heb de indruk met wat ik al allemaal gezien heb van u ...dat je een beetje een Burn out hebt met dit figuur...misschien een tip ,zet dit efkes ver weg en nadien nog eens proberen ,ik weet zeker dat dit goed komt ...je bent echt geen opgever;);););)
 
ma da is er echt over :ohmy:!
hebt ge da helemaal zelfgemaakt?
 
om het een beetje luchtig te houden, laat wel het winkeltasje achterwege aub ;)
 
Prachtig Jan , potverdikke ik doe je dit niet na hoor !
 
Bedankt voor de lovende commentaar en opbouwende kritiek, en hoe langer ik er naar kijk hoe meer fouten ik ontdek.
@Koningstiger85; is inderdaad volledig zelfgemaakt
@baenske; weinig professioneel "was waarschijnlijk een moment van zwakte"
@spaander; te veel en te snel ineens "nooit goed" deadline was kerstmis "mijn manier van respect tonen voor mijn 700 collega's die er staan als wij aan het feesten zijn"

Hij is nog niet af, bepaalde dingen wil ik nog bijwerken of misschien veranderen.
Kneedwerk +/- 30 uren, schilderen +/- 8 uur, afwerken ? is voor na kerstmis.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

mijn beste wensen aan iedereen, maak er een gelukkig en gezond 2016 van.

Grtx Jan
 
Het is toch een ferme prestatie hoor, chapeau :amish:
En van de fouten kan je enkel leren hé ;)
 
Bedankt voor de lovende commentaar en opbouwende kritiek, en hoe langer ik er naar kijk hoe meer fouten ik ontdek.

Jan, je moet ook naar die delen kijken die wel goed, en zelfs zeer goed zijn want daar leer je ook van.
Je bent weer een pracht van een figuur aan het neerzetten.
Wat opnieuw getuigd van je kunde en een duw in de rug is voor velen onder ons.
Niet op geven eens je ergens aan begonnen bent , een leuze die elke modelbouwer en schilder hoog in het vaandel zou moet dragen.

dikke proficiat ,ook al is de figuur nog niet helemaal af.

geniet eerst maar van deze Kerst en een fijn einde jaar.

Fijne wensen , Marc
 
Poging nummer 2, de basis is een hoop klei, het hoofd is voorlopig van Life Miniatures, het wit is APoxy sculp (de rest van de pot), de bearvest is ApoxySculpt Green.
Alles nog in een begin stadium.

_DSC8706.jpg
 
Zie dat dit dateert van 2015 toen ik nog maar net bij jullie aangesloten ben op het forum.
De verbeteringen in uw werken door de jaren heen is zeer goed te zien als ik dit mag aanhalen.
Mooi.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan