Hoofdsponsor

Anders / onbekend Boots on the ground [wip]

Grijze Wolf

Well-known member
Registered
Lid geworden
28 dec 2012
Berichten
2.435
Boots on the ground.

Ben gestart met een nieuwe figuur, heb er waarschijnlijk te lang deel van uit gemaakt. En een dank je wel voor mijn collega's die er ook zullen staan met kerst en nieuwjaar als wij ons voeten onder tafel zullen plaatsen.

Gekneed in supersculpe, apoxysculp en greenstuff
Schaal zoals de meeste busten momenteel
Is nog niet af, het wapen is nog een hindernis en een paar kleine delen.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

Grtx Jan
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bespeur ik daar een leeuw in een kasteel in het kenteken? Mooi eerbetoon aan de mannen die hun feestdagen opofferen zodat anderen er ten volle van kunnen genieten.
Deze zal ik dus op de voet volgen!! vind het al een geweldig project dusver.
Trouw en trots. Versagen niet, verslagen nooit.
 
Mooi eerbetoon aan onze jongens die jammer genoeg maar al te dikwijls vergeten of bespot worden.
Weet wat het is om in die dagen koud en verkleumd rond te lopen of op wacht te liggen want heb als ex-rijkswachter ditzelfde meegemaakt vele jaren geleden na de aanslagen van de Bende van Nijvel toen we op de daken van de supermarkten moesten plaatsnemen en dat allemaal zonder de uitrusting waarover onze mensen nu gelukkig beschikken.
Man, waren wij toen blij toen we een kom warme soep kregen......en dan kreeg je van je oversten nog onder je kl***** ook omdat je dat aanvaard had.
Je hebt er een volger bij !
 
Als dit alles nog een laagje verf krijgt is het weeral prachtig.
 
d*mned Jan , een prachtig stuk man ! Dat me ook denken aan mijn legertijd , opwacht in Lanaken op oudejaarsavond in 1989 , koud en het vuurwerk in de verte , en jij staat daar maar ... Respect voor onze mannen !!!!!!


grt Nicolas
 
Voor mijn eerste poging vind ik het best meevallen, de taktische riem heeft me een enkele uren gekost maar is volledig functioneel.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

Grtx Jan
 
Wel, deze wil ik best eens een keertje live komen bekijken op je dienst, vind m gewoon geweldig mooi gelukt. hoe je het allemaal klaarspeelt is me een raadsel maar mij lukt het alleszins niet, chapeau!
 
knap werk Jan , ga dit op mijn gemakske volgen .

grt Nicolas
 
Zeer mooie buste,persoonlijk vind ik het handvat van deze FAL iets te dik uitzien maar kan ook wel aan de foto liggen😉
 
Danny, is de opvolger van de FAL de FN FNC M3 ons standard werkgerief.

Grtx Jan
 
Heb stilletjes verder gewerkt aan deze figuur, een deel kleinere details en correcties moet ik nog aanbrengen.
Maar ik denk dat het de goede richting uitgaat.
Kritiek mag altijd.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

Grtx Jan
 
ziet er goed uit.

Bij zijn rechtse pols heb ik een vreemd zicht. De pols lijkt me een vreemde houding en de hand lijkt me bovenaan zo 'plat'
attachment.jpg


Maar de details van de kledij enzo :eek: subliem
 
Figuur ziet er mooi uit, maar als ik de foto's bekijk blijf ik "haperen" aan de onderarmen en de rechterhand.
Ze lijken niet in verhouding met de bovenarmen en het torso.
Om het een beetje cru uit te drukken, hij heeft precies de bovenarmen van een man, en de onderarmen en rechterhand van een vrouw...
Op deze foto is dit duidelijk zichtbaar wat ik bedoel: attachment.jpg
 
Volgens mij zijn de boven armen te lang. Elleboog komt normaal tussen borst en navel??? Riem is het middel en zijn ellebogen zitten daar onder. Ofwel armen korter maken of middel langer. Maar wel heel mooi werk.
 
Mooi dat je deze buste opdraagt aan ons werk dat we leveren, en inderdaad soms worden we wel dikwijls bespot of onterecht in een verkeerd daglicht geplaatst. Aan de FNC is nog wel wat werk maar dat komt zeker goed, mooi zijn de snoerkoordjes aan de berevest.

Grtz Bart.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan