Hoofdsponsor

1/6 BMWR90S my way [DONE]

WOW, hij ziet er echt goed uit Ron.
Netjes, clean verzorgd, Helemaal anders dan een Beemer er normaal uitziet.
Ben benieuwd naar het eindresultaat...

Mark
 
Bedankt mannen.

Inderdaad MarkI zoals een motor eruit hoort te zien, niets erop wat er niet op hoort dus lekker clean :)
 
Voor mij is hij gereed.
Was een leuk project en ook soms erg saai vanwege het vele schuren en plamuren maar dat ben ik wel weer vergeten over een paar jaar :)

Ik kon moeilijk beslissen welke foto`s ik zal plaatsen dus gooi ze er allemaal maar op.

DSC_9988.jpg

DSC_9989.jpg

DSC_9990.jpg

DSC_9991.jpg

DSC_9992.jpg

DSC_9993.jpg

DSC_9977.jpg

DSC_9978.jpg

DSC_9979.jpg

DSC_9982.jpg

DSC_9983.jpg

DSC_9986.jpg

DSC_0002.jpg

En een met zijn kleine 1/12 neefje :)
DSC_0004.jpg
 
Ik vind hem schitterend gelukt Ron. Je eerste foto vind ik persoonlijk zelfs de mooiste met het blaadje ernaast...
Het lijkt wel een 1:1... Ik zet hem ook voor je in de galerij, hoort ie ook thuis (en in jouw vitrinekast...)

Mark
 
Bedankt Mark en hij staat al in de vitrinekast, was wel schuiven met de modellen om dit bakbeest erbij te krijgen :)
 
Waw Ron ik voel met de minuut achteruit gaan als bouwer man dit is gewoon fantastisch zoals Mark het zegt net 1/1 hier op het forum zitten toch krakken
Grtz Marc
 
Lekker beest Ron knap afgewerkt model!
Je foto's zijn zeer goed.....op sommige is het net alsof het schaal 1/1 is toppie!
 
Prachtig model geworden Ron.
 
Dit is een hele coole bike geworden ben benieuwd naar je volgende creatie.

Grtn.
 
Mannen bedankt voor de positieve reacties op mijn creatie :)

Was een heel leuk project met een enkele valkuil en veel schuren, en gelijk ook het laatste model wat zo zal bouwen in deze grote schaal :wacko:
De volgende word weer gewoon 1/9 en geen idee wanneer ik er aan gaat beginnen , eerst weer eens wat anders bouwen voor de afwisseling.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb ik misschien toch nog uitzicht op een Honda... :8:8 :P
(Ik heb van je manen even mannen gemaakt, denk dat die hier meer zijn... ;) )

Mark
 
super mooi gedaan,ik ga zelf beginnen aan een bobber op 1/9,HD wl 1942 van italeri,dus ik kan hier wat inspiratie opdoen.

veel succes bij je volgend project.

groetjes,

Yannick
 
super mooi gedaan,ik ga zelf beginnen aan een bobber op 1/9,HD wl 1942 van italeri,dus ik kan hier wat inspiratie opdoen.

veel succes bij je volgend project.

groetjes,

Yannick

Thnks mannen :)

Yannick ik hou het gaten als je gaat beginnen, ik heb zelf al een tijd terug er een verbouwd em heb nog twee WL's liggen hier ;)
 
Ron, mijn compliment.
Je heb er echt een mooi model van gemaakt.
 
Bedankt meneer Verbeek, ik ben er zelf ook zeer gelukkig mee en dat zeg ik niet snel over mijn eigen werk :)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan