Hoofdsponsor

1/72 BM-13-16 (ZiL-131)

ERVARING
Noem mij maar gevorderd.
BOUWWIJZE
In principe OOB.
BOUWBUDGET
NVT
BOUWSTATUS
Gestart 11 Mei 2023
COMMENTAREN
Altijd welkom zolang het maar beleefd blijft.
Oei Erwin en Linda ik lees dit juist onze innige deelneming
Liliane en Marc
 
Innige deelneming.

Ziet er al goed uit die lanceerder. De PE voor deze kit is recent binnengekomen... misschien binnenkort. Eerst eens een paar andere afwerken
 
Lang geleden dat we nog iets gepost hebben en nu het vandaag iets afgekoeld is, moeten we er van profiteren.

Dryfit.jpg

Zo staat ie in dryfit, lijkt wel een licht plastieken speelgoed autootje.
Het achterdeel staat scheef naar achteren want er klopt iets niet . Of de wielen zijn te groot of de kas van het lanceerplatform heeft een verkeerd formaat en te dikke wanden. Het zal dus nog aanpassen worden ...
 
Ziet er inderdaatd raar uit zo en ben benieuwd naar aanpassingen.
 
Eindelijk afgewerkt geraakt maar het is zeker niet één van mijn betere werken. Was ook niet de beste kit met pasproblemen aan de wielen en een licht verwrongen chassis; euvel dat in feite pas op het einde aan het licht kwam. Misschien als gevolg van de warmte de voorbije dagen? Wie weet.

Fin 1.jpg

Fin 2.jpg

Fin 4.jpg

Fin 5.jpg

De kit omschrijft deze als een voertuig in dienst bij de Egyptische strijdkrachten maar geen enkele van de decals in de kit verwijst hier naar, geen enkel ook met Arabische schrifttekens. Ook op de kleurenplaat zijn er geen markeringen te zien.

Deze is de laatste van een trio ZIL-131 trucks en dus mochten ze op een groepsfoto.

Fin 6.jpg

Nu eerst een paar andere modellen afwerken.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan