Hoofdsponsor

21ste ledendag, zaterdag 29 oktober 2022

Met wat ik heb gezien word het een interessante prijzenfeest op de ledendag.
Ook onze sponsor Jiver heeft ons 4 kits ter verloting geschonken waarvoor onze dank.

DSC00594.JPG

DSC00595.JPG

DSC00598.JPG

DSC00599.JPG

Kwalitatief zeer goed en heel mooie creaties .
Bedankt Jiver
 
Daarnaast heeft Revell een stuk of twintig (!) kits ter beschikking gesteld. De gigantische doos is gisteren bij Camaro69 aangekomen en bevat van alles en nog wat: grote en kleine dozen, auto's, vliegend, varend, een limited edition verzamelobject... echt ontzettend fijn! We mogen blij zijn met deze sponsor.
 
Dat is dubbel zoveel als andere jaren, SUPER!!!
 
Beste leden, ik ben in het bezit van een groot aantal dode bonsai bomen in diverse maten en gewichten.
Die hebben een natuurlijk mooie stam en takken die geschikt zijn om gebruikt te worden op diorama's groot en klein. Geen gedoe met ijzerdraad en plaaster, je kan gewoon zo een boom gebruiken of verbouwen naar eigen idee. Het enige dat je zelf nog moet doen is de blaadjes bevestigen tenzij je een winterlandschap wil natuurlijk.
Als er interesse is breng ik ze mee naar de ledendag, ze zijn gratis en liggen hier in de weg, ze riskeren in de open haard terecht te komen.
 
Als diorama bouwer is dit interessant Erwin en heb wel interesse.
 
Wij komen met 3 in plaats van 2.
Dus 3x cheeseburger. :-)
 
Roy, je mag mij ook graag op het lijstje zetten :-)
Blij dat we elkaar nog eens kunnen zien , al zal het een zware dag worden , ik kijk er al naar uit.

Graag 1x hamburger a.u.b

Groetjes Filip / PeiperJ
 
Dat is inderdaad een hele tijd geleden Filip! Ik schrijf het erbij en tot dan :)

Jordi goed dat je vrij hebt kunnen regelen.
 
Ik kom ook even kijken... of ik blijf eten is nog niet zeker maar dat zal ik dan wel op tijd doorgeven.
Toch maar geen eten voor mij (vermits ik niet weet of ik of tijd zal zijn, hoogstwaarschijnlijk wel maar ben het niet zeker)
 
Dag allemaal, wie zich nog wil aanmelden om mee te eten gelieve dit vandaag of morgen te doen, in verband met inkopen.

Overigens is het gewoon vrije inloop op 29 oktober, dus wie even wil komen kennis maken met andere bouwers, modellen wil bekijken, keuvelen of meedoen aan de tombola is gewoon welkom ook al is dat niet tevoren aangegeven.

Tijdens de ledendag zal worden gestemd over een te houden groepsbouw. Er zijn twee leuke mogelijke onderwerpen en het is iets om ons op te verheugen. Meer info volgt tijdens de meeting en, nadien, op het forum.

Ten slotte vraag ik jullie aandacht voor een aantal bustes en een figuur die Ron hier te koop heeft staan. Laat uiterlijk maandag even aan Ron weten of je in een bepaald model geïnteresseerd bent, dan stuurt hij het aan mij op en kan ik het je op de ledendag overhandigen.
 
Als het nog mogelijk is kom ik ook alleen,
menu met cheeseburger.
ik hoor het wel.
 
eindelijk kan ik bevestigen dat ik er bij kan zijn, moet helaas wel rond 15.00 terug vertrekken maar kan vanaf voormiddag komen.
Moest iemand zijn hamburger niet opkrijgen of moest er nog eentje over zijn.... en anders vind ik wel wat in de buurt
Breng 2 scheepjes mee van 1m lang ;)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan