Hoofdsponsor

21ste ledendag, zaterdag 29 oktober 2022

Amaat ik denk dat er geen plaats meer zal zijn om te zitten :winking: aan de modellen te zien die er komen
 
@the--Mouse Misschien is het nog niet ingekocht.. zie je nog gelegenheid TSA te verzoeken één hamburgermenu extra te verzorgen?
 
Ter voorkoming van misverstand, ik zal de compressor en airbrush voorshands niet meenemen naar de meeting. In twee topics had ik aangeboden ze mee te nemen, voor verschillende doeleinden, maar nu ik daar niets meer op gehoord heb neem ik aan dat het niet nodig is.

Mocht iemand toch willen testen/oefenen/demogeven/probleemoplossen met airbrush en/of compressor, gelieve dit dan uiterlijk vrijdagmiddag te laten weten.
 
In topic 1 staat begin ledendag om 1000 uur.
In de nieuwe banner op de openingspagina staat 1100 uur.
Is er wijziging in het programma?
 
In topic 1 staat begin ledendag om 1000 uur.
In de nieuwe banner op de openingspagina staat 1100 uur.
Is er wijziging in het programma?
Goed opgemerkt, dit moet zijn 10 uur! Excuus.
 
Ik kijk er al naar uit.
Tot morgen.
 
Moet eerlijk zeggen dat ik er ook naar uitkijk om enkelen van jullie terug te zien na jaren van coronagekte.
Zelf ga ik niet veel modellen meebrengen, maar ik kijk uit naar die van jullie :D
 
Hopelijk is er nog plaats voor 2 bananendozen , gewone doos en 2 volle zakken van AH , zijn vele verschillende modelbouw spullen (nieuw) in je camionette Xa lolzzzz, zal iets voor 09u00 bij je toekomen Xa.
 
Ben benieuwd wat iedereen in de aanbieding zal hebben en wat er zoal op de tombolatafel zal komen te staan (hoewel een veelbelovend deel mij al wel bekend is).
 
zo te zien gaan we het druk krijgen.....en weer tijd tekort om met iedereen een praatje te doen ,zelf breng ik niets mee maar hoop wel veel te zien....
 
Ik ga moeten afzeggen door darmproblemen. Een verplaatsing maken zal niet lukken.
Ik had geen eten besteld.
 
Beterschap Michel, dat zijn dingen die niet in de hand te houden zijn.
 
Nu we toch "alweer" wakker zijn en nog maar 02u50 is , neem ik tijd voor warm bad in de whirlpool, daarna wat op Netflix en nog wat rust met een boek in de zetel. Zal me zeker niet overslapen :LOL:. Tot straks , kijk er al naar uit !
 
Lekker bezig! Hier is t ook vroeg, zij het niet ZO vroeg :)
 
Even de verzameling modelbouw bekeken en daar zat weinig bij voor de tombola.. maar een leuk alternatief vind ik deze twee Lego-doosjes die ik toch dubbel heb. Ferrari 512M heb ik zelf al gebouwd en daar was ik -zelfs als fervent bouwer- anderhalf uur mee bezig, veel langer dan ik had verwacht, dus het is echt wel een serieus en leuk tijdverdrijf.

Het doosje onderaan de foto is een schenking van Ron aan het forum ten behoeve van de tombola, waarvoor namens het forum hartelijk dank!

Tot straks allemaal.

 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan