Hoofdsponsor

1/24 2025-04-19 Porsche 934 RSR Valliant Tamiya

Schaal 1/24 - 1/25
ERVARING
gevorderd
BOUWWIJZE
definitief uit de doos maar wel met bij geleverde verfjes
BOUWBUDGET
geen budget
BOUWSTATUS
Work in progres
COMMENTAREN
muggezift maar raak ( heb een brede rug )
vele van die bandendecals moet je uitsnijden en vervolgens het dikste papier er af halen
Dan heb je een fijne carier film met je decal , die leg je op de band op zijn plaats ,vervolgens met een penseel nat maken en een minuut of twee wachten , als het goed is zit je decal nu op de band , voorzichtig de carier film weghalen en met een wattenstaafje droog deppen. Zelf doe ik er nog een laagje matte vernis over

Greetzzzz Modest.

klopt maar dan staan de letters in spiegelschrift , dat is daarom dat ik de vraag stelde de letters blijven op de dunne film hangen en op het niet gesneden rest van het decal papiertje blijven ze op dt dikke kartonachtig papiertje hangen

Je schrijft dat ze op het dunne papier blijven hangen en op het dikke papier , ik kan niet meer volgen

Greetzzzz Modest

ik ook niet , ofwel is het decal blaadje te oud geworden
Nu heb ik gister avond letter voor letter eraf geprutst en zo op de band gekleefd en dan kwam ik tot de vaststelling dat het schoentje met vleugel dat tussen Good Year staat verdwenen was dus alles er terug afgeprutst ben dan gaan zoeken op het internet maar de prijzen vielen echt tegen voor een velletje van 14 tot 22 € en meer om dan maar twee x Good Year te maken
Dan zal het deze x zonder de witte letters blijven
Even dit nog ik heb van een vriend die gestopt is met deze mooie hobby een doosje vol decals gekregen en er liggen zeker 10 velletjes met banden logo's maar ... geen enkele Good Year
Dat is het dus zonder witte letters gaat ook he

Hoi ikke nog eens met een update van de Porsche m.a.w. hij is af
Het is een oud kitje maar geweldig om te bouwen alles past en is mooi afgewerkt ben er zeer tevreden over
Oordeel maar zelf enkele sfeerbeelden , ik ga er nog maken buiten als het zonneke schijnt

photo 615303

photo 615304

photo 615305

photo 615306

photo 615307

photo 615308

photo 615309

Endeze met zijn grote broer

photo 615310

Thats All Folks
Marc

Netjes geworden Coachke een klein puntje en dat zijn de decals die gewoon doorlopen op de naad van de portier even insnijden en wat sol en probleempje opgelost of je doe er niets aan :-)

Beste Ron ik heb het ook te laat opgemerkt maar met de clear laag zal dat moeilijk gaan die sol doet dus daar niks meer he , misschien zwarte panelliner
Dank u voor uw Reactie

Terug
Bovenaan