Hoofdsponsor

1/32 1910 Buick

It going Slowly this side but hope for some primer this weekend,
 
Still 12 days left until the end of your group build period... hopefully that's doable, but don't rush through it :)

Good luck on the primer job.

Any progress pics?
 
Hi @GraemeB have you been able to give this model a bit of care and love? Less than four days to go... looking forward to seeing an update :-)
 
Ik heb met Graeme contact gehad en mag spreken in zijn naam.

Hij zal zijn model niet op tijd afgewerkt krijgen maar beloofd dat hij het wel zal afwerken en zal hiervan foto's posten.

Hoofdreden van het niet kunnen afwerken binnen de gestelde tijd zijn de verplicht opgelegde stroomonderbrekingen in Zuid-Afrika, meer bepaald de streek rond Johannesburg.
Wij kunnen ons dat hier niet voorstellen maar daar wordt de stroom 3x per dag per sector onderbroken. 4 uur in de voormiddag, 4 uur in de late namiddag / vroege avond en dan nog eens 2 à 4 uur 's nachts. Denk eens goed na hoe wij ons zouden voelen en wat voor problemen dat hier zou teweeg brengen.

De tijdslijn met ons land scheelt in wintertijd 1 uur, ons 1900 uur is hun 2000 uur. Deze avond is de stroom dus uitgevallen vanaf 2000 uur plaatselijke tijd voor een periode van 4 uur.
Als je dus van je werk komt is het bijna onmogelijk om nog te koken, wassen of alles wat elektrisch is te gebruiken.
Gelukkig is het daar nu zomer, hebben ze temperaturen van 24 graden 's nachts en zijn ze daar gewoon om te BBQ'en of braai zoals ze daar zeggen.

Graeme zal morgen trachten om enkele foto's te posten.
 
Dank voor de toelichting, jammer maar we zagen het wel al een beetje aankomen. Ik blijf erg geïnteresseerd in het model, laat de foto's maar komen :)
 
Amai Begrijpelijk met deze info , wist niet van deze situatie en sta er van versteld.
dit zou ook zomaar eens hier kunnen gebeuren met wat je hoort op het nieuws.
Wacht rustig af en blijf volgen.
 
Hi Guys , a quick update , this little Buick is fighting me all the way, have now stripped the paint of the Hood / Bonnet and will need to repaint it .

Driving me mad it is.

Thanks
 
That sometimes happens, even to the best of us!

Perhaps it's not the best of moments to ask for pictures, but once you have them available (and ready to share) we're set for them :)
 
hope it goes well and looking forward to results
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan