Hoofdsponsor

1/16 17 eeuws jacht 1:16 ( DONE )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een mooi snijwerk weer, de sierlijsten heb je die ook zelf gemaakt Dirk?

Fred
 
studio is 75 lang 40 diep

de sierlijstjes zijn zelf gemaakt enkel vooraan de boeg moet ik er nog een paar maken vandaag eerst de andere kant er op lijmen
 
Ja Dirk, die versieringen maken het helemaal af, erg fraai.
Maar dat jacht gaat nooit in die studio passen (?) Ik had zelf ook al
eens gedacht zoiets te maken voor de HZ maar dan krijg ik een kast van 2x2 m ongeveer.

Ben benieuwd wat dan je volgende project wordt.

Jack
 
Dat is eenvoudig Jack... een grotere fotokast:D:D:D

Mark

P.S. schitterend werk Dirk, maar dat zijn we al gewoon van je.
Ben benieuwd naar het vervolg.
 
thx ;) vandaag de andere kant gelijmt en dan kan ik vanaf morgen weer wat doen.
want vorige keer kreeg ik uitslag door met de epoxy te werken en van af nu zal het epoxy smeren worden en dan kom ik heel de dag niet meer mijn kot in. zal het dan ook zolang mogelijk uitstellen voor de volgende keer zodat ik zoveel mogelijk tergelijk kan doen.

zal dan denk ook mijn laatste rc model zijn want het word schijnt aleen maar erger elke keer dat je het gebruikt.
maar ik wil deze natuurlijk wel afmaken. dan blijven we maar bij de statise modellen wat natuurlijk ook meer dan plezant is .
 
Dirk, je beschermt je handen toch met speciale creme? mengen doe ik altijd buiten :ohmy:
Alles klaar maken en einde werkdag lijmen ;)
 
ja doe ik rené ik heb dan ook geen uitslag of jeuk aan mijn handen maar in mijn gezicht het komt puur van de dampen denk ik.
 
tja , eigenlijk staat er in de handleiding ook vermeld " enkel gebruiken in goed geventileerde plaatsen" jou werk ruimte voldoet daar nu wel niet echt aan he Dirk.
zelf ga ik steed onder het afdak staan buiten. de reden waarom ik enkel tijdens de zomer een romp wil bouwen.
probeer volgende keer is buiten gaan te staan en kijk eens of je dan nog die uitslag/jeuk hebt in je gezicht.

vgr
Marc
 
proper proper

komt mooi tot zen recht

davy
 
Eén woord gewoon SUBLIEM hoe jij dat allemaal scratched, respect !!! 8)
 
thx jongens
door de kou heb ik deze maand bitterwijnig kunnen doen tog ben ik wel wat bezig geweest maar van af morgen hoop ik terug goed van start te kunnen gaan.
dit is nog wat ik inelkaar geknutselt heb deze maand en dan zijn we weer up to date

001_11.jpg

002_4.jpg

003_2.jpg
 
Nu de beelden op hun plaats staan zijn ze prachtig Applaus
 
aan de scheg begonnen met het snijwerk er tussen
ook nog wat versiersels gelijmt en de kabelgaten gemaakt met het versiersel

006_1.jpg

en dan het boegbeeld maar daar heb ik nog wel een paar uur werk aan eer ik dat goed krijg

001_12.jpg

002_5.jpg

dit moet eerst goed uitharden voor ik er mee verder kan dus dat zal iets voor morgen of overmorgen zijn.
dan moet ik ook de knieén maken voor het galjoen ( scheg )
 
ik vind de leeuw wel iets meer hebben daar je die volledig zelf gemaakt hebt.
 
ja ik ook dus het paart verdwijnt gewoon en er komt een leeuw op te staan

ook vandaag de knieén en zo gezet en heb de leeuw er ook ff op gezet

003_3.jpg

004_1.jpg
 
Die leeuw staat het schip beter Dirk.
 
thx wim morgen alles opschuren en bij werken + schilderen en dan kan de leeuw ook vast gemaakt worden ;)
 
het galjoen klaar

001_13.jpg

002_7.jpg

alles kan nu drogen tot maandag en dan kan ik weer verder met de achterkant daar moeten de snijwerkjes nog op de hollewulf geplaatst worden maar die moet ik eerst nog schilderen maar verf is op dus morgen boodschappen doen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan