Hoofdsponsor

1/35 ZiS-5V

ERVARING
Noem mij maar gevorderd.
BOUWWIJZE
In principe OOB.
BOUWBUDGET
NVT en we werken met wat we hebben. Misschien aanschaf verf.
BOUWSTATUS
Gestart 18 oktober.
COMMENTAREN
Altijd welkom zolang het maar beleefd blijft.
Beetje kunnen verder werken aan deze en er in geslaagd om alle wielen egaal de grond te laten raken.
Onderaan beetje MIG Russian Earth aangebracht maar niet overdreven, juist om het groen wat te breken.

Wheels 1.jpg

Wheels 2.jpg

Nu nog de laatste zaken aanbrengen en de decals plaatsen.
 
mooi camionekke had de deze geen koplampen , wieltjes blinken wat maar dat zal wel van de flits komen he
Ik heb een zwak voor dat soort vrachtwagens
 
echt wel mooi aan het worden.
Hou wel van deze kleur in zijn geheel.
 
Mooi werk Erwin, ik hou wel van subtiele verwering.
 
Ik beschouw deze als afgewerkt, hij kan in de garage bij de andere trucks.

Fin 1.jpg

Fin 2.jpg

Fin 3.jpg

Fin 4.jpg

Ik zal volgend jaar eens kijken of ik er iets kan achter hangen, denk dat ik hier wel nog een Russisch kanon liggen heb en wat kisten om de open bak wat te vullen.

Moet wel toegeven dat deze trucks groter zijn dan ik me ooit voorgesteld had; deze is even groot als een GMC.

Was een leuke bouw, enkel wat problemen met de achterwand van de cabine. Juist jammer dat er geen motor voorzien was.
 
En die mag gerust goed in het zicht staan want is echt knap geworden in die kleuren.
 
Leuk model en knap afgewerkt.
 
Ik beschouw deze als afgewerkt, hij kan in de garage bij de andere trucks.

Bekijk bijlage 429868

Bekijk bijlage 429869

Bekijk bijlage 429870

Bekijk bijlage 429871

Ik zal volgend jaar eens kijken of ik er iets kan achter hangen, denk dat ik hier wel nog een Russisch kanon liggen heb en wat kisten om de open bak wat te vullen.

Moet wel toegeven dat deze trucks groter zijn dan ik me ooit voorgesteld had; deze is even groot als een GMC.

Was een leuke bouw, enkel wat problemen met de achterwand van de cabine. Juist jammer dat er geen motor voorzien was.
Blij dat er eens een model is zonder veel problemen. Mooi resultaat. Willy.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan