Hoofdsponsor

Zilver op KMK Scale World 11 Sep. 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
Danny jij en je dochter van harte alle twee de modellen zijn prachtig.
En je dochter gaat een mooie toekomst in de modelbouw tegemoet als je op deze leeftijd zo,n mooi werkje neer zet, maar met zo,n vader kan het niet anders het zit in de gene :)

Gr
Dirk
 
Gefeliciteerd kerel en je kid natuurlijk knappe prestatie .... voor beide
 
Proficiat makker, enne, zag ik de dochter daar niet met een nieuw doosje rondlopen?
 
proficiat voor de hele familie,dik verdiend
 
Bedankt vrienden,en inderdaad koekie de dochter heeft twee nieuw doosjes weten te bemachtigen maar zal straks de foto's er van even plaatsen als ook van het gewonnen vliegtuigje...

En yvan bedankt vriend,hoe was het eindresultaat bij jou heb je schepen kunnen bewonderen en het waren echt prachtige exemplaren...
 
gefelisiteert danny. en ook je dochter natuurlijk. alle twee dik verdient zou ik zeggen
 
gefeliciteerd Danny met uw diorama...
en een mooie prestatie van uw dochtertje chapeau..

gr M
 
Hey,

Awel, da's mooi dat de jeugd het gehaald heeft, maar met zo'n vader mag dat niet mislukken.
Zeker aan beiden een hele dikke proficiat ;)
 
Zoals beloofd een foto van het vliegtuigje van men dochter en zoals het hoort bij kleine meiden is het roos geworden...;)

Afbeelding001-17.jpg
 
Proficiat Danny en aan je dochtertje ook.
Ze zag er heel fier uit toen ze haar medaille mocht gaan halen.
Zoiats is een emotioneel moment voor mama en papa hé.
 
denk maar zo mooi roze is ook niet lelijk :D en dat hebben ze daar dus ook gedacht en gezien 8)
 
mooi mooi mooi voor een 6-jarige.
Op het gemakstjes de modelbouwmicrobe laten evolueren Danny, that's the spirit !
 
ik was niet in de prijzen danny,die waren voor werner de keersmacker van de club uit willebroek met zijn duikboot dioramas
waarvoor proficiat
 
he maar een vraagje ,,, wie heeft goud gewonnen in de catogerie dio,s en brons
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan