Hoofdsponsor

Zilver op KMK Scale World 11 Sep. 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.

Danny_Jeurissen

Well-known member
Registered
Lid geworden
8 aug 2010
Berichten
4.734
Vrienden vandaag een zilveren plak behaald op KMK Scale World 11 Sep. 2011 met het diorama Adieu...

Afbeelding108.jpg

Afbeelding010-8.jpg
 
Proficiat en zeker verdient!
 
Yesss! Proficiat opnieuw Danny!
 
proficiat en ook aan je dochtertje é
 
Hoi Danny,

Dik verdiend man!!!

Cheers,
André
 
proficiat en ook aan je dochtertje é

Bedankt Famo,mijn dochtertje heeft brons gewonnen bij de Juniors ze is amper 6 jaar....(heb er nog kippenvel van)...;)

En hier dan nog een foto van de trotse dochter met haar vliegtuigje...

Afbeelding018-10.jpg
 
wow danny... eerst en vooral een dikke proficiat met je behaalde zilver... goede call van de jury .... enne ik denk dat deze foto van de trotse dochter getrokken is door een heel trotse papa ook he... echt knap van je dochtertje hoor... doet deugd om te weten dat er nog jeugd is die het aandurft deze fantastische hobby te proberen meesteren.....

nice work....
 
Bedankt jongens voor deze mooie woorden..

En ja trobwal het is inderdaad een zeer trotse papa die de foto heeft genomen...
 
Danny, proficiat hoor goed gedaan...heb zelf dit diorama heel mooi gevonden dus dik verdiend...

En je dochtertje, man wat goed zeg...beloofd voor de toekomst...
 
zowel aan je dochter als jij ook een meer dan verdiende trofee


tom
 
Zeg Danny , misschien eens enkele fotoos plaatsen van haar vliegtuigje ? Er staat wel een leeftijd- begin-grens op de forumleden als ik het niet mis heb, maar "den pappa" moet ze maar zetten é. Ik "denk" dat de mods er wel mee zullen akkoord gaan, want de jeugd is de toekomst.
 
Een dikke proficiat aan de papa en zijn dochter. Ik heb zowel het dio als het vliegtuig live gezien en die prijzen zijn dik verdiend. (En...eeuh, ik denk dat de mama ook wel fier zal zijn)

Christophe
 
dikke proficiat voor papa en zijn dochter met de behaalde resultaten.
het is altijd leuk als je werk naar waarde wordt geschat.
vgr
Marc
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan