Hoofdsponsor

Anders / onbekend Yamaha Vmax ( Ultra realistic paper crafts) [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi hoor, zo´n kopie, maar houd het beter niet op het forum, ik zal straks de aanbieding van verwijderen om ervoor te zorgen dat je niet in de problemen komt. Een kopie verkopen/weggeven is onder copyright houd daar rekening mee.

Enne, ben daarnet begonnen aan de Yamaha DSCII Dacht misschien vind je het wel leuk om te weten. :) Is even iets anders zo tussendoor. Ook weer een boelveel onderdelen. :) Moest wel even zoeken naar mijn gereedschap voor papier werk enzo. Maar het is gevonden.
 
Enne, ben daarnet begonnen aan de Yamaha DSCII Dacht misschien vind je het wel leuk om te weten. :) Is even iets anders zo tussendoor. Ook weer een boelveel onderdelen. :) Moest wel even zoeken naar mijn gereedschap voor papier werk enzo. Maar het is gevonden.

Hoi Rik,

Leuk om te horen, start gauw en topic en laat ons genieten van je vakwerk !!!!8)8)
 
Mooi hoor, zo´n kopie, maar houd het beter niet op het forum, ik zal straks de aanbieding van verwijderen om ervoor te zorgen dat je niet in de problemen komt. Een kopie verkopen/weggeven is onder copyright houd daar rekening mee.

Enne, ben daarnet begonnen aan de Yamaha DSCII Dacht misschien vind je het wel leuk om te weten. :) Is even iets anders zo tussendoor. Ook weer een boelveel onderdelen. :) Moest wel even zoeken naar mijn gereedschap voor papier werk enzo. Maar het is gevonden.

beetje dom van mij inderdaad......:sleep::sleep:
Ik heb het weggehaald.

En die DSCII... laat maar komen!;)

Fred
 
Zo, na een middagje prutsen het volgende resutaat bereikt:
IMG_3640.jpg

En dit is toch véél mooier :D :D :D
IMG_3641.jpg

Vanavond/morgen de rest van het zadel maar eens in elkaar zetten.

Fred
 
Is mooi, zo. Die oeps... Hoef ik er niets meer aan te doen. Zal mijn berichtje ook even bewerken, ziet niemand er meer iets van.

Enne dit zadel ziet er goed uit zo, veel mooier hoor. Enne, was toch even vergeten dat het toch stiekem wel heel veel werk is papierbouw. Nu na een flinke middag aan de knutsel. Alleen de tank af....
 
Kijk is dat een mooi stoeltje geworden :D :D
IMG_3643.jpg

En de dry-fit op de motor:
IMG_3644.jpg

Daar wordt is dus blij van :D

Fred
 
Én nog even de achterlichtjes in elkaar gefröbeld:

De onderdelen:
IMG_3645.jpg

geplakt en gekleurd:
IMG_3646.jpg

En in elkaar geplakt:
IMG_3649.jpg

Er zijn nu nog maar 3 zakjes met onderdelen, in Scandinavië gesneden, over.
Het eind begint in zicht te komen. :8


Fred
 
Hoi Fred,

voor mijn is dit modelbouw van de bovenste plak!!!-fck--fck-
Ik hoop dat ik de kans krijg om je werk op de ledendag eensvan dicht bij te kunnen bekijken.Even corrigeren bewonderen!!!-foto--foto-wackowackoApplaus
Ik zou er al tien keer met mijn handen al plat geduwd hebben hoor.:-D
Maar bij je werk tot het einde met volledige bewondering volgen!!!!!!!!!8)8)
 
het zadel ziet er heel goed uit fred . en het einde is in zicht . nog ff door (bijten ) knippen en je bent er.
 
Toch goed dat je doorgezet hebt om het zadel met de rode stippen te krijgen, die ziet er toch het beste uit.
De hele motor ziet er goed uit!
 
De side covers en lucht inlaten zijn nu in elkaar gezet:

IMG_3656.jpg

IMG_3657.jpg

IMG_3658.jpg


Zo, nu ga ik deze week nog de uitlaten in elkaar plakken.
Tevens ga ik beginnen om de motor uit elkaar te halen, dit omdat alles nog in de dry-fit zit.
Daarna kan ik beginnen met de definitieve montage :D :D



Fred
 
ziet er weer netjes uit fred . zijn het crome uitlaten of zwarte ?
 
ziet er weer netjes uit fred . zijn het crome uitlaten of zwarte ?

Die zijn gewoon wit en zwart. (hoe krijg je chrome op papier:O)

En alvast een tipje van de sluier oplichten, dit wordt de volgende van papier:D:D

DB9_klein.jpg

Fred
 
Het ziet er netjes uit Fred!
Volgens mij ben je ook goed met Origami (en anders nu wel :) )
Zo'n auto wordt nog best een uitdaging! Maar toch wel eerst een start met de Viking ;)
 
kan je dat niet spuiten met een ab dat crome ? of een zilverkleur uitprinten in plaats van zwart wit.


hmm nu word ik tog ook jaloers zoveel moois uit papier
 
De laatste loodjes... :D

Ik ben momenteel de uitlaten in elkaar aan het zetten.
IMG_3662.jpg

Tevens is de motor uit elkaar gehaald zodat de definitieve montage kan beginnen:
IMG_3664.jpg

Nog 34 stukjes plakken en dan de nog eind montage :D

Bijna klaar dus:P

Fred
 
YESSSSSS...... alle stukjes papier zitten aan elkaar geplakt :D :D :D :D :D

Nog een detail fotootje van een uitlaatje:
IMG_3666.jpg

En alle onderdelen van de uitlaat zitten in elkaar:
IMG_3668.jpg

Bij de volgende up-date zal de Vmax klaar zijn, mits er geen vervelende dingen gebeuren ;)

Fred
 
Het ziet er nog steeds goed uit, Fred.
Nu kan er toch niks meer verkeerd gaan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan