Hoofdsponsor

Anders / onbekend Yamaha Vmax ( Ultra realistic paper crafts) [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
amai hij wordt knap, je ziet al dat het een moto wordt :)
 
Ziet er goed uit hoor, alleen... als i mijnheer Flintstone zie, klopt het kleur van de wielen eigenlijk helemaal niet, dan zou het een soort licht grijs moeten zijn, het kleur van steen :D
 
amai hij wordt knap, je ziet al dat het een moto wordt :)

Ja Davy, er begint schot in te komen toch.8)
Vandaag maar eens een begin maken aan de radiator en de uitlaten.
Dan nog de luchthappers, zadel en de achter knipperlichten.
En dan nog alles in elkaar plakken tot een motor.......;)

Fred
 
Ziet er goed uit hoor, alleen... als i mijnheer Flintstone zie, klopt het kleur van de wielen eigenlijk helemaal niet, dan zou het een soort licht grijs moeten zijn, het kleur van steen :D

:laugh::laugh:

Fred
 
Vandaag de koplamp en de toerenteller in elkaar gefröbeld.

IMG_3616.jpg

IMG_3617.jpg

Even een dry fit op het frame. Omdat alles op het frame nog los zit verschuift er steeds wel weer wat..... :wacko:
IMG_3620.jpg

En nu ben ik begonnen aan de radiator. ( rechts nog niets aan gedaan en links gerild, gekleurd en geplakt.
IMG_3621.jpg

En dit moet allemaal nog gedaan worden :ohmy::ohmy:
IMG_3622.jpg

Weer lekker bezig dus na het dipje :P

Fred
 
dat ziet er verekkes goed uit fred.

en een dipje kan wel eens gebeuren maar niet te veel dipjes a.u.b. want het blijft erg intresant om te volgen.

ik zou het zeker niet kunnen dus alle respect langs deze kant van het scherm
 
De radiator.....

Alle onderdelen:
IMG_3598.jpg

Alles weer rillen, in kleuren en plakken:
IMG_3627.jpg

En monteren:
IMG_3629.jpg

Tot een radiator:
IMG_3632.jpg

IMG_3633.jpg

Dry-fit in het frame:
IMG_3630.jpg

En een overzichtsfoto van mijn werkplekje.... ra ra ra wat wordt het volgende project.... :D :D
IMG_3624.jpg

Fred
 
Begint er al helemaal als motor uit te zien, mooi om te zien dat het allemaal zo goed gaat.

Enne, kan niet wachten tot je aan het volgende project begint. :)
 
Tja Rik, die moet echt nog even wachten hoor!!

Maar.....

Ik heb vandaag een begin aan de seat gemaakt.
wat me nu pas opvalt is dat deze groen is.... :@:@:@ En dat vind ik niet mooi :@:@:@

IMG_3636.jpg

Ik wil deze graag zwart maken maar het lukt me niet :(:(
Kan iemand mij hierbij helpen?
Het bestand is een PDF waar 8 bladen in zitten. Ik zou graag 1 blad eruit willen halen, van de seat, en deze dan in b.v. paint zwart maken.
Ik heb wel een print screen gemaakt en deze in paint gezet maar dan krijg ik de maat niet goed plus wordt de afbeelding wazig.
heeft iemand nog een goed idee voor mij a.u.b.

Fred
 
Helaas kan ik je niet echt helpen. Wat ik zelf zou doen is vanuit de pdf zelf werken, maar ik heb Linux dus andere software. Dan is alles anders dan bij Windows.
 
Ik ben er ondertussen achter gekomen dat het document zo beveiligd is dat je het niet onder een andere naam kan opslaan. :?
Je kan het alleen openen in Adobe en er verder niets mee doen...... :@

Als er iemand een idee heeft hoor ik dat graag.

Fred
 
Wat je nodig hebt is iemand met Adobe Acrobat.
Je kan het document wel lezen met Acrobat Reader, maar om te bewerken heb jet de gewone Acrobat nodig.
En die hebben de meeste mensen niet.
Tenzij het echt beveiligd is met paswoord ofzo.

Erik.
 
Tja een ww dat is een lastige. Maar het deel in fotoshop plaatsen en daar bewerken kan natuurlijk ook.

Maar even een idee hoor. Kun je niet met een viltstift of verfmasker aanbrengen?
 
Wat je nodig hebt is iemand met Adobe Acrobat.
Je kan het document wel lezen met Acrobat Reader, maar om te bewerken heb jet de gewone Acrobat nodig.
En die hebben de meeste mensen niet.
Tenzij het echt beveiligd is met paswoord ofzo.

Erik.

Helaas is het goed beveiligd Erik, zelfs met een password remover lukt het niet.:(

Fred
 
Tja een ww dat is een lastige. Maar het deel in fotoshop plaatsen en daar bewerken kan natuurlijk ook.

Maar even een idee hoor. Kun je niet met een viltstift of verfmasker aanbrengen?

Ja dat zou ook nog kunnen Rik.

Maar...... gisteravond laat komt mijn zoon thuis en zegt " zet je toch gewoon de printer op zwart". ( Grrrr... zo eenvoudig!)

Daar dus eerst maar eens mee gaan experimenteren en zie hier:
IMG_3638.jpg

Vind dit nu al mooier dan het groen!
IMG_3639.jpg

Toch zou ik nog graag het PDF willen open breken want het mooie rode stiksel is nu ook zwart geworden :(

Fred
 
mischien een zwarte stift gebruiken.

en fred dat plan welke schaal is dat? anders als je naar de ledendag komt wil ik wel een copy over kopen van je als je het niet erg vind
 
mischien een zwarte stift gebruiken.

en fred dat plan welke schaal is dat? anders als je naar de ledendag komt wil ik wel een copy over kopen van je als je het niet erg vind

Amazone, die kan je gewoon hier downloaden.
En op de leden dag zien we elkaar zeker!:laugh:

Fred
 
En het is zojuist toch gelukt de PDF open te breken..... ( Door mijn andere zoon!!)

Joepie snel proberen. :D :D :D

Fred
 
hoi fred ik had het over het plan dat tegen de muur hangt :D

met het zeil op
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan