Hoofdsponsor

1/35 Wintergewitter [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Walter : Daar waar de 4 figuren staan aan de voordeur van de blokhut ligt eigenlijk geen sneeuw maar heb ik een ijsplek gemaakt (met stillwater van Vallejo). Is misschien niet zo goed te zien op de foto. Doordat er zo veel beweging is rond de blokhut is de sneeuw daar eigenlijk volledig platgestampt en is het ijs geworden. Vandaar dat je daar geen voetstappen ziet.

Jean-Marie
 
Ha OK, daar was ik nog niet opgekomen... enne, ja.... niet zo echt duidelijk op de foto.
 
prachtig dioramatje! Wat de voetstappen betreft, ik zou er ook nog meer zetten. Maar ieder zijn persoonlijke keuze hé, nie waar?
Ik las op pagina 2 dat iemand een opmerking maakte over de scharnieren die verkeerd zouden zitten. Bij berghutten in gebieden waar veel sneeuw valt is dit logisch dat ze naar buiten opendraait ipv naar binnen. Als je in de blokhut zit en het sneeuwt met pakken buiten dan zal je de sneeuw wegduwen als je de deur opendoet naar buiten toe. Mocht ze naar binnen opendraaien valt alle sneeuw in de blokhut en da is niet echt aangenaam hé.
 
Zeer mooi! Je krijgt er een echt winters gevoel bij.
 
Bedankt iedereen voor de leuke commentaren.

Jean-Marie
 
Inderdaad een prachtig diorama ;)

Als ik wel even mag, er zijn enkele puntjes die mij opgevallen waren :8

Het eerste is de vlag. Ze ziet er mooi uit, maar ik denk iets buiten schaal? Als je deze vlag naast een figuurtje zou plaatsen, dan is die vlag iets te groot... (ik kan hier wel mis zijn hoor??)
Wat me verder nog opgevallen is, zijn de voetstappen van de figuur die wegwandelt, daar heb je waarschijnlijk met het figuur zelf de voetstappen gemaakt? Maar als je eens nagaat, dan staan de voeten van iemand die wandelt nooit vlak naast elkaar, maar voor elkaar (niet in rechte lijn natuurlijk..) Nu lijkt het alsof hij huppel pasjes heeft gemaakt :D
Dit echter als opbouwende kritiek bedoeld hoor, ik vind je dio verder zeer netjes ;)
 
@Beyond : Ik vond die vlag ook een beetje groot, maar ik heb die gekocht via het internet. Toen ze thuis toekwam vond ik ze ook wat groot. Had beter die van 5 cm ipv die van 7 cm gekocht. Had echter geen zin om een nieuwe te bestellen en er terug 8 Euro tegen aan te gooien en heb daarom de iets te grotere er maar opgezet. Dacht dat het niet zo ging opvallen.

Over dat van de voetstapjes heb je gelijk maar kan het helaas niet meer veranderen. Zal dan maar een Duits huppelkonijn geweest zijn zeker.

Jean-Marie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan