Hoofdsponsor

1/35 Which way ... [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Danny, schitterend man. Je blijft steeds nieuwe dingen in je dio ontdekken.
Kan bijna niet wachten om het "live" te zien op KMK...
Volgens mij zeker een prijzenpakkertje. Succes.

Mark
 
Dat lijkt me een heel goed idee, ik ben ook op KMK en hoop je werk live te zien, ik vind het nu het afgerond is een mooi geheel, figuren passen goed en je mag er zeker trots op zijn!
Johanna
 
Heel originele vondsten Danny, dit maakt het bekijken van een diorama weer leuk, stuk voor stuk boeiende hoekjes die er te ontdekken vallen.
 
Dank jongens en meisjes heb hier een 8 tal maanden aangewerkt en weer veel van opgestoken maar vooral bedankt voor alle tips en bemoedigende woorden en feedback!!!!
 
Bedankt jongens deze fijne/leuke woorden geven nog meer voldoennig aan het afgeleverd werk !!!
 
Superschitterend Danny! Ik ben blij dat deze klaar voor KMK gaat zijn! Zoals het reeds al gezegd is: dit wordt zeker een prijzenpakker!
Ik ben al zeker dat ik nog meer details in werkelijkheid ga zien!

NIIIIIICE!

Thierry
 
Wees maar gerust vriend,zoals op vele werkjes valt er telkens weer iets nieuw te ondekken!!!
 
Hoi Danny, ik had nog wat achterstallige post ;)
tijdens KMK in Mol heb ik "Wich way" ook gezien, maar jou gemist, dus langs deze weg
nog efkes m'n complimenten voor het prachtig vignette bravo3_zpscccea427.gif

mazzelz :)
Peter
 
Bedankt peter ben toch ook even op zoek geweest naar jou maar niet gevonden tussen de vele aanwezigen,ik mag hopen dat we de volgende keer zeker elkaar tegen het lijf mogen lopen;)
Nu ik toch vakantie heb hoop de de rest te kunnen afwerken en het geheel te voorzien van een naamplaatje!!!
 
Laatste loodjes wegen het zwaarst.... maar je zult het vást voltooien
voor we elkaar 'ns ontmoeten niet ? ;)

groet :)
 
Hey,

Blijft zo wie zo een klasse werkje, neh .... :)
Ik ben fan..;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan