Hoofdsponsor

1/35 "wet feet" [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Machtig werk André, ingetogen en toch ook weer kleurrijk.
 
Hey,

Zeer schone toren, met indd prachtige 'chips' bij. 'Less is more' zeggen ze dan in het schoon Vlaams ;)
 
Thanks Mark & Swaken vanavond hoop ik de toren af te krijgen ;)

Cheers,
André
 
Prachtige toren, André !

Je chips zijn zeer geslaagd, vooral de 3D chips vind ik een model dat ietsje meer geven.

Groeten Rik
 
mooie afgwerkt André !!mooie overloop kleuren , toppie !!!
 
Thanks allemaal ;)

Uiteindelijk hebben we de toren voor het einde van het weekend toch nog af gekregen :)

Het stof is volledig met mig poeder gedaan.

0164.jpg
0165.jpg
0166.jpg

Cheers,
André
 
Prachtig man. Ik zit hier met mijn mond open je kunstwerkje te bewonderen.
Echt top.
 
Prachtige weathering André. Perfecte kleurschakering tussen de roest van de rupsen en de camo van de toren.
Ben benieuwd naar het huwelijk tussen de toren en zijn onderstel...

Mark
 
lekker dusty !

Mooi contrast tussen de stof pigmenten en de onderliggende kleuren van de toren.

Groeten Rik
 
@ Buzzy leuk voor te horen dat hij in de smaak valt ;)

@ Mark ik denk dat dit nog we even zal duren :)

@ Thanks sk8girl.

@ Rik ik had in het begin toch mijn twijfels over deze kleur.

Cheers,
André
 
Hallo André,

Prachtig weer hoe je het altijd zo mooi krijgt. Vraagje echter over je foto's. Hoe doe je het om je foto's met een witte achtergrond te krijgen. Is het werkelijk op een blad wit papier gezet als achtergrond of is het eletronisch bewerkt zoals met photoshop of zo.

Jeanke
 
Hallo André,

Prachtig weer hoe je het altijd zo mooi krijgt. Vraagje echter over je foto's. Hoe doe je het om je foto's met een witte achtergrond te krijgen. Is het werkelijk op een blad wit papier gezet als achtergrond of is het eletronisch bewerkt zoals met photoshop of zo.

Jeanke

een tijdje geleden heb ik er een how-to overgeschreven, ik maak mijn foto's in een zelf ontworpen fotostudio ;)

http://www.modelbouwen.be/documenten/pdf howto/Howto zelf een fotostudio maken.pdf

Cheers,
André
 
alles komt goed tot zijn recht , je toren is top


tom
 
Zo nu we toch moeten binnen blijven met al die sneeuw zijn we maar begonnen met de wheatering van de hull.

0170.jpg

Foto is niet 100% maar er komen beteren ;)

Cheers,
André
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan