Hoofdsponsor

1/35 "wet feet" [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oef wat een lof ik wordt er zowat verlegen van :08: ik was er anders toch met een klein hartje aan begonnen het was namelijk al een twee jaar geleden dat ik de airbrush nog had gebruikt.

Alvast bedankt allemaal ;)

De PT staan nu lekker te drogen zodat we ondertussen wat kleine lossen onderdeeltje kunnen schilderen.

Cheers,
André
 
Dat jij nog verlegen wordt? Ben je de lofzangen nog niet gewoon? Niet dat ze ooit onterecht zijn.. ik heb je model trouwens in AOM gezien :)

Zoals al gezegd, prachtig gespoten..

grtz
 
yep mooi soft overlapt , foto,s zijn zeer goed .

zijn die foto,s in zo,n mini foto studiootje gemaakt ? ik heb zo,n setje ook gekocht
 
Wauw,als dat geen mooie camo is .....:) knap
 
@Sheriff, waarom zou ik niet meer verlegen worden....ik ga ook nog wel eens de mis in ;)

@bubblegum, ik trek mijn foto's in een zelf gemaakte lichtbak ongeveer idem aan zo een ministudio

@ Thanks PeiperJ :)

Cheers,
André
 
Hoi,

Hier enkele foto's van een avondje tracks wheateren.

Hoe zijn we te werk gegaan na de basiskleur hebben we de tracks ingesmeerd met een mengeling van migpoeders en white-spirit.
Als dit droog is heb ik het grote deel weer weg geborsteld om het daarna verschillende washjes van olieverf te geven.
Daarna heb ik terug wat migpoeder (droog) aangebracht.
Het loopvlak aan de binnen zijde is behandeld met grafiet poeder.

135.jpg


Cheers,
André
 
Laatst bewerkt:
Zo deze morgen heb ik de tracks nog eens bekeken en we waren toch nog niet 100% tevrede

Dus we hebben ze nog wat bijgewerkt zodat er nog meer diepte inzit ;)

141.jpg
136.jpg
137.jpg

Cheers,
André
 
Mooie verwering van de tracks André

Ik denk niet dat het nog beter kan ;-)
 
@ Ratticus alles kan nog beter ;) ik heb ondertussen de tracks toch nog eens onderhanden genomen.
Want ik was nog niet tevreden over de opstanden tanden (of hoe noemen ze deze dingen weer) er zat nog niet genoeg kleurschakering in.

@Philipson leuk voor te horen dat hij in de smaak valt ;)

Cheers,
André
 
hey andre
gij had dees week week blijkbaar wel tijd genoeg:D
het ziet er allemaal in ieder geval heel goed uit!
breng je hem morgen mee?
grten jurgen
 
Knap André, wat heb je juist gedaan om er meer diepte in te steken, zoals je zei ?
 
@ Jurgen als ik kom breng ik hem zeker mee ;)

@ Guy,ik heb aan de bovenkant van een tand extra grafiet aangebracht en heb deze met een flat clay shaper naar onder getrokken.
Zodat het affect krijgt dat dat het grafiet naar onder toe verminderd, ik ga kijken of ik dit op foto kan krijgen maar ik twijfel of dat gaat lukken.

Cheers,
André
 
Die russische 3-tone camo vind ik persoonlijk één van de mooiste types. Ze is trouwens ook mooi aangebracht en geslaagd.
De tracks zijn eveneens geslaagd want wat het verweren van je tracks betreft zit er maar een klein verschil tussen "erop" of "erover"
 
Mooie tracks, André. Veel variatie in de kleuren zonder dat het detail van de track er onder te lijden heeft.

Groeten Rik
 
Ja Peter te rop of erover liggen soms echt dicht bij elkaar hé ;)

Thanks Rik :)

Cheers,
André
 
Thanks Jos ;)

Cheers,
André


PS: het 136010809_16_oL2Y.jpg was goe en zeker voor herhaling vatbaar.
 
ik weet,thanks altijd welkom.
maker er ene bouw dag van.:wacko:

greetz
 
Dat zier er prima uit, mooie kleurcombinatie. Ben benieuwd naar het vervolg.

Chris
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan