Hoofdsponsor

1/35 "wet feet" [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
ziet er knap uit andre,ben is benieuwd om hem in het echt te zien nu.
en ene ingehaald op luc :-)
grten jurgen
 
Weeral bangelijk werk André, ik blijf helemaal gek van dat bandje achterop. Ik zou zelf enkel nog net iets meer zanderig stof op de fenders leggen, maar dat is natuurlijk persoonlijke smaak, verder vind ik het een absolute winner, met of zonder extra stof.
 
Mooi werk, om van te snoepen
Groetjes

ps ik mankeer een band van mijne camion hedde gij die misshien ge.........:8
 
Die zware band daar vanachter intrigeerd me al een tijdje... waarom hangen ze zo'n band achteraan een tank?
Zal wel een reden hebben, maar ik vraag me dus al een hele tijd af dewelke. :unsure:
 
@Walesha : Buffer ?

Ik ken het voertuig niet, modern, dus niet mijn ding... Maar er hangt een reddingsboei achter aan de toren, dus ik veronderstel dat het amfibische eigenschappen zal hebben. Waarschijnlijk dient de band dus om stoten te absorberen.
Als je eens kijkt in onze Belgische havens (en in buitenlandse havens), vissersloepen en yachten hebben meestal ook een band overboord hangen om stoten te absorberen, tegen de kade of andere vaartuigen...

Groeten Rik
 
Hey Rik, PT76 is uit de begin de jaren 50 niet veel ouder als wat je zelf maakt.
@Walesha: PT 76 is inderdaad een amfibie aangedreven door hydrojet en de warschau troepen hadden wel meer ongewone dingen op hun bakken hangen.

Grtx Jan
 
Ja mannen, ik wist wel dat hij amfibisch was, maar als die band een stootblok is (wat ik eigenlijk al vermoede) , vind ik hem wel op een rare plaats hangen... de Amerikaanse DUKW had ook stootblokken maar die hingen, net zoals bij bvb een sleepboot, aan de zijkanten en niet vanachter.
 
Bedankt met al deze complimenten die ik hier krijg zal het laatste stukje nog wel los lopen ;)

@ jurgen nog maar 10 te gaan ;)

@ Guy ik ga het zeker een bekijken!

Ja die stootband, ik denk dat dit ter bescherming van de uitlaten van de stuwmotoren was.

pt76_18.jpg

Cheers,
André
 
Hey,

André, prachtjob jong, zal zeker een prijzenpakker worden..... of één of andere verschijning in 'de boekskes'... ;)
 
Hey André,

Ik ben geen grote fan van moderne subjecten maar dit is wel prachtig werk man! Ik vind de details zoals de boei en de band achter het voertuig heel interessante eigenschappen omdat ze een beetje kleurvariatie aan het model brengen! NIIIIIIICE

Thierry
 
reddingsboei voor het voertuig zelf misschien ? ........
 
Bedankt met al deze complimenten die ik hier krijg zal het laatste stukje nog wel los lopen ;)

@ jurgen nog maar 10 te gaan ;)

@ Guy ik ga het zeker een bekijken!

Ja die stootband, ik denk dat dit ter bescherming van de uitlaten van de stuwmotoren was.

[url]http://i25.photobucket.com/albums/c56/andreteppers/PT-76B/pt76_18.jpg[/URL]

Cheers,
André

Da's een overtuigende referentiefoto André, zoiets maakt een thread nog vollediger. Heel dit topic is trouwens weer genieten troef !
 
Erg mooie afwerking Andre, weer eentje waar je trots op mag zijn
 
andre als er nu een is die ik niet graag zei bij u in de kast staan dan is het deze ik kom er morgen achter om bij mij te zetten .:wub::wub:
gr soetkin
 
Thanks allemaal, ondertussen is het model volledig af maar ik ben nog alleen aan het wachten op de sokkel.
Deze is in bestelling dus ik hoop dat deze snel aankomt, dat zullen de eindfoto's ook volgen ;)

Cheers,
André
 
Zo na een lange zomer stop zijn we eindelijk weer eens aan het bouwen gegaan.
Dus eerst even dit project afronden voordat we weer een ander gaan beginnen.

af3.jpg

Cheers,
André
 
Wawww André zo te zien heeft deze zomer stop je goed gedaan ziet er weeral top uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan