Hoofdsponsor

1/35 "wet feet" [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thanks mannen, ik hoop van avond nog wat te kunnen chippen aan de hull.
Maar de deadline voor Modelforce gaan we niet hellen denk ik :(

Cheers,
André
 
Hey André,
zal ik mijn dochterke even langsbrengen, zo gefikst....:yikes:
 
Chris,

Bedankt voor de aanbieding............maar aangezien ik het resultaat hier van ken ga ik er toch voor passen ;)

Cheers,
André
 
Mooi model, André.

Aan de veringen te zien is het een rupsvoertuig, dus die band achterop is geen reservewiel ? Anders vind ik er wat veel mud opzitten.

Groeten Rik
 
Bangelijk André, in tegenstelling tot Rik ben ik dan wel weer enorm gecharmeerd door de zanderige band achterop. De bandentekening komt er zo goed uit en dat maakt het model net dat tikkeltje meer af. Ik ga er zelf vanuit dat die band er misschien vuil op gehangen is, en dan kan je gerust dit contrast hebben.
 
Inderdaad rik het is geen reservewiel :) maar wat is te veel en wat is te weinig?
Ik zelf heb altijd problemen met deze macro foto's........bekijk nu de foto's van de zijkant van de hull toen ik die voor het eerst zag had ik meteen het gedacht dat de chipping te overdreven was. Maar het bewijs telkens weer dat de foto's soms toch een verkeerd beeld geven ;) en het in het echt soms toch mee valt.

Thanks Guy, het gaat inderdaad over een gebruikt exemplaar dus mag hij wel een beetje hebben ;)

Cheers,
André
 
Dat wiel achteraan kan er wel zo uitzien hoor, hangt er een beetje van af in welke omgeving hij rong toefte.

Grtz Bart.
 
vandaag een leuk detail toegevoegd aan de band, ik heb er wat water ingezet ;)

0200.jpg
0201.jpg
0201-kopie.jpg

Cheers,
André
 
Prachtig werk André, ik zou later ook wat stofzand achteraan aanbrengen, waarin je dan met wat vernis oid. een mooie opdrogende vlek kan maken.
 
Thanks Guy, het stof staat inderdaad nog op het lijstje to do ;)

Cheers,
André
 
Lap, daar gaan we weer. Foto's posten van een echte en dan doen of het modelbouw is...:8:D:D
Schitterend gedaan André. Ik kan echt uren genieten van jullie werken.
Zoveel detail, niet normaal soms, maar wel prachtig :)
Kijk weer al uit naar het vervolg...

Mark
 
hoi andre, ziet er goed uit. prachtig om je bezig te zien.moet er nog eens naar komen kijken.

greetz jos
 
Kijk eens aan,originaliteit op en top...een kleine ,maar grote meerwaarde!
 
Terug met de mond open zit ik hier sdfkkjskng , ik hoop dat je ooit eens naar een ledendag kan komen, en een paar van uw werkjes kan meebrengen, zou een eer zijn :)
 
@ Thanks Mark ;)

@ Jos ge weet dat ge altijd mag langs komen, de jupkes staan koud :P

@ Danny en pieper bedankt mannen!!

@ Pantani, misschien eens een ledendag houden aan deze kant van het land :) .................?

Cheers,
André
 
Hier een paar foto's van de bovenkant van de hull ;)

0205.jpg
0206.jpg
0207.jpg
0208.jpg

Cheers,
André
 
Prachtig, André !

Je "waterpartijtje" vind ik prima geslaagd. Mooie natte vlek op je band.

De bovenkant is ook prachtig, mooie vuilophoping rond de vele details.

Groeten Rik
 
Hey André,

Als ik nu prachtig zeg of ooh en aah dan herhaal ik zeer veel posts, maar ik kan het niet laten: prachtig!

groeten Jens
 
Rik & Jens bedankt mannen..........nu kan ik beginnen met stof aan te brengen ;)

Cheers,
André
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan