Hoofdsponsor

1/48 werkboot 1:48 waterlijn model [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dirk nu al aan het knopen 8)8).....ge zijt een echte TVG....een echte sneltrein...maar is prachtig gedaan maatje ,ze is heel appart ...denk zelfs dat je dit niet in modelbouwdozen kan vinden ....top man ;););)
 
thx swa het is een leuk tussen doortje en het hoeft ook niet altijt jaren te duren voor een schip af is.

zal vanmiddag de verf potjes eens boven halen en er een kleurtje op zetten nu kan ik lekker buiten in het zonnetje gaan genieten
 
thx swa het is een leuk tussen doortje en het hoeft ook niet altijt jaren te duren voor een schip af is.

zal vanmiddag de verf potjes eens boven halen en er een kleurtje op zetten nu kan ik lekker buiten in het zonnetje gaan genieten

Groot gelijk Dirk...........zo een prachtig weer...een mens bekomt helemaal.......8)8)8)8)
 
verven buiten in de zon is leuk maar niet goed voor je verf er komt direkt een pel opliggen dus dat ga ik tog niet meer doen of mijn potjes zijn binnen de kortste keren uitgedroogd en zitten anders vol klonters.

amazone-albums-dirk-picture148916-007.jpg
 
Je gaat vlug dirk, wel mooi zo.
 
Gelijk een heel ander gezicht met een verfje er op.
Ziet er strak uit !!
 
mast terug afgebroken en een smallere gemaakt ook nieuwe jufferblokken + touwen

het was een beetje aan de forse kant alemaal dus heb vandaag heel de tuiage nog eens dunnetjes overgedaan .

ook ben ik bezig geweest met het ondergrondje.
en morgen nog cargo maken voor op het dek neer te zetten , dan zal ik ook nog wat fotos trekken
 
Wat jij allemaal kan met hout!!!sdfkkjskngsdfkkjskng
En het klinkt zo simpel: je neemt een blok hout en je maakt er simpelweg een boot van. En niet zomaar een bootje, maar één die historisch gezien steek houdt.

Sterk werk!!

Grtz,
Joost
 
thx joost jou buldozer mag er ook wezen hoor ;)

heb een lucht foto getrokken omdat alles nog maar net in de vernis staat en alles blinkt nog als een spiegel , zal morgen wel een hoop detai fotos trekken als het droog is

amazone-albums-dirk-picture149105-001.jpg
 
Wacht rustig de foto's af, ben benieuwd.
 
ziet er alvast veel belovend uit vanaf boven.
 
ze klappen van heel de week slecht weer dus ben ik nu maar ff buiten wat fotos gaan trekken

amazone-albums-dirk-picture149125-002.jpg


amazone-albums-dirk-picture149126-004.jpg


amazone-albums-dirk-picture149127-005.jpg


amazone-albums-dirk-picture149128-007.jpg


amazone-albums-dirk-picture149129-009.jpg


amazone-albums-dirk-picture149130-010.jpg


amazone-albums-dirk-picture149131-011.jpg


amazone-albums-dirk-picture149132-013.jpg


amazone-albums-dirk-picture149133-014.jpg


amazone-albums-dirk-picture149134-017.jpg


hier bij is het scheepje af ;)
 
Schitterend en zo snel. Mooi gemaakt hoor Dirk.
Wat is dat zwarte ding wat op het schip ligt?

Fred
 
thx fred het zwarte ding is een mars (kraaienest ) voor in de mast dan ligt er ook nog een ankerkabel onder en 15 houten tonnen.
 
Dirk.......had niet anders verwacht...........top man een heel mooi diootje :8:8:8..........met wat heb je het water gemaakt want vind toch wel mooi resultaat ;) je figuren zijn ook de max...passen hier zeer goed bij ...:8:8
 
Laatst bewerkt:
Top Dirk...........bedankt voor de informatie.........;);););)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan