Hoofdsponsor

1/35 'Warten' [DONE]

Hey,

Danny, dat ziet er heel goed uit, het komt dynamisch over.... je voelt de actie die er vanuit zal gaan. :)
Die paddestoelen zien er indd veel beter uit dan de eerste, knap gedaan. Waar ergens wil je het vignetje doen afspelen ?? Gezien het feit dat er paddestoelen zijn speelt dit tafereel zich af in de herfst / najaar. :)
 
Bedankt jongens, het speelt zich inderdaad af in de herfst Swa dus ik kan hiermee nog alle kanten op Oostfront of het Ardennen offensief ivb de kleding komen beiden wel in aanmerking vermoed ik 😉
 
Ziet er inderdaad al heel goed uit Danny.
Elfenbankjes zijn zeer geslaagd (persoonlijke mening).
Benieuwd naar het vervolg.

Mark
 
Geslaagde details Danny let the painting begin....kwijl kwijl :-)

Grtz yves,
 
Inderdaad, een mooi setting, ben ook al benieuwd naar de schilderwerken.

Grtz Bart.
 
Bedankt jongens op de schilderwerken moeten jullie nog heel even wachten, ben nu aan de bomen en boomstronken bezig dan volgt de ondergrond zo kan ik de figuren hierop mooi laten aansluiten en dan pas zal ik beginnen met het schilderen van deze figuren het gene ik wel kan vertellen is ze krijgen alle drie een camouflage😬.
Tot hier dan hoe mijn draaiboek er ongeveer gaat uitzien maar wees gerust er komen nog schitterende foto's die meer zullen zeggen dan woorden😉...
 
We kijken er al naar uit.

Hoe klein je dio'tjes ook mogen zijn, het zijn steeds juweeltjes !

Groeten Rik
 
Hier zijn we weer met een kleine update jongens en stand van zaken.
De afgelopen dagen heb ik me vooral bezig gehouden met het eerste gedeelte te voorzien van wat kleur en groen het hekje en de stronken en boom heeft zijn vaste plaats verkregen en is voorzien van wat herfstbloeiers,gras en jawel nieuwe kleine padenstoelen op de juiste grote nu...:wub:
Tot hier dan deze kleine update ik hoop deze dagen nog ergens een gaatje te vinden om de rest van het groen,gras te plaatsen MAW nog een hoop werk dus.:dry:

003_zpsc46bc8db.jpg

004_zps1ad09992.jpg

005_zps95a27cb8.jpg

006_zps54759de1.jpg

007_zps0e4019a2.jpg

008_zps194e8ea2.jpg

010_zpsaab47359.jpg

011_zps89c34392.jpg

012_zps2af40b1e.jpg

016_zps6cd50117.jpg
 
Zelfs met de ongeschilderde figuren spreekt dit al tot de verbeelding Danny.
Knappe vorderingen.

Mark
 
Bedankt mark heb hiervoor wel de nodige referenties moeten gebruiken...
 
Inderdaad nu reeds mooi om naar te kijken, veel detail, een lust voor het oog ;)
En het is nog niet eens af... :O
 
mooie vooruitgang, je kan je al bijna het afgewerkte tafereel voorstellen.
 
Sterk stuk Danny, wat me stoort is het merkteken op de boom. " hallo vrienden heb je mij gezien?"
Lang genoeg recce geweest, is het eerste wat exact onder de loep genomen wordt vanaf de andere zijde.

Grtx Jan
 
Laatst bewerkt:
Bedankt jongens, wat dat merk teken betreft Jan heb ik geen idee wat de juiste betekenis hiervan zou zijn maar ik heb het wel op verschillende foto's terug gevonden, misschien dat iemand wel de betekenis van weet hoor ik het heel graag ...
 
Danny, het merkteken kan zeker daarover bestaat er geen discussie. Maar het heeft weinig zin in dekking te gaan achter een gemarkeerd punt.

Grtx Jan
 
Genieten..das echt genieten Danny,da ga weer een topperke worden..!!
Wat de markering betreft,laat ons er vanuit gaan dat er achter de bomen een weg ligt,dan kan de markering een soort van signalisatie zijn van de weg wat je vroeger wel nog eens meer zag..nu da is maar een gedachtengang van mij natuurlijk, maar... het kan hé?!

Grtz yves,
 
Kan je niet insinueren dat deze mannen het merkteken daar geplaatst hebben?
 
Prachtig grondje, goed dat je de paddestoelen hebt vervangen. De strepen op de boom vind ik, hoewel Grijze Wolf een punt heeft, heel goed gevonden om wat kleur toe te voegen.
 
Kan je niet insinueren dat deze mannen het merkteken daar geplaatst hebben?

Kan, maar dan enkel zichtbaar vanuit de richting waaruit de aanval of volgweg start.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan