Hoofdsponsor

1/6 warrior elf [DONE]

toch maar even besloten de elf met rust te laten en ons even op het ondergrondje te storten.
Na al zoveel uren naar het koppel zitten te turen had ik zoiets van , de setting is niet naar maar goesting, ik ga die 2 eens van plaats wisselen.
En jawel, lijkt veel beter zo, dus aan de slag maar. Reeds enkele maanden geleden was ik op zoek gegaan naar een stolp om dit werkje stofloos bij te houden.
Helaas had ik toen niets gevonden, maar was ik wel op van die grote tuinlantaarns gelopen , wat me ook wel aansprak. Maar natuurlijk of te klein of te groot.
We zijn dus maar zelf aan het ontwerpen gegaan. volgende foto's geven alvast een idee waar we naar toe gaan.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

Tot later
vgr Marc
 
prachtig werk, en die stolp ziet er echt leuk uit
 
to boldly go where no man has gone before , en het dan nog goed doen ook !
dikke duim ga zo verder , gr van the bombus
 
Dat ziet er heel goed uit, en het geheel onder een stolp maken is zeker een goed idee.
Ga zo door.
 
bedankt allemaal voor jullie toffe reactie.
vgr Marc
 
Ziet er zeker goed uit goed uit Marc!
 
om even te laten merken dat ik echt nog wel bezig ben, alleen gaat het niet zo snel als bij sommigen onder ons.
Na enkele pogingen en wat gevl..k is de stolp op nog wat afwerking na klaar.
Aan dit tempo halen we onze deadline van de kerstvakantie toch nog, ( heb al wat nieuws in de schuif liggen voor de aankomende Blok periode waar ik graag zou aan beginnen :)

Maar eerst dit projectje natuurlijk tot een goed einde brengen.

nog enkele laagjes verf en we zijn er......

attachment.jpg

in de action vond ik een led strip op batterijen welke ik heb ingebouwd.
de kleefkracht is niet wat het moet zijn , maar daar is wel een oplossing voor met wat extra lijm.

attachment.jpg

aan de achterzijde zit een luikje waarlangs je verlichting kan aanschakelen en de batterijen kan vervangen.

attachment.jpg

als het schilderen wat mee zit, kan ik na het weekend terug aan de elf gaan verder werken.

vgr Marc
 
Fantastisch Marc ! ik geef je geen 10 maar een 11 Applaus

Ga je haar ogen nog schilderen ? je kunt ze ook laten zoals ze nu zijn...
net of ze haar ogen sluit.... voor mij oogt zij nu een beetje als een Elfen Godin.... i like :)

Haar stulpje met verlichting ziet er ook goed uit !

Bijna af... nog veel plezier met de laatste loodjes ^^
 
gewoon prachtig gedaan , ik sta vol bewondering !!!

grt Nicolas
 
alvast bedankt jongens;
Peter de ogen zitten er reeds in, zijn dezelfde als bij het draakje.
Ik heb ze met houtlijm afgedekt, hopelijk is het straks makkelijk te verwijderen, anders zal het schilderen worden.
vgr Marc
 
Knappe kijk-box met verlichting die je aan het maken bent ! :)
 
thx ,
hoop hem vandaag af te krijgen, het is toch geen weer buiten om iets anders te doen.
 
Na 4 periodes van telkens 3 weken verspreid over 11 maanden, met andere woorden tijdens de blok periode van mijn dochters waar ik telkens het verbod kreeg opgelegd om te schuren, boren, of eender welk elektrisch gereedschap ter hand te nemen heb ik mijn eerste figuur onder een stolp staan.
Altans, tenzij jullie nog noodzakelijke verbeteringen willen aangebracht zien beschouw ik deze figuur als beëindigd , :wiggle: YES :18:

Mag ik iedereen bedanken om steeds opnieuw voldoende positieve feedback te spuwen en mij te begeleiden tot waar ik nu gegroeid ben in het figuur wereldje. Nog maar net uit de pampers dus, maar de smaak heb ik alvast te pakken.
Op de laatste beurs heb ik alvast wat inkopen gedaan om opnieuw van start te gaan tijdens de volgende blok periodes van dochter lief.

Als het morgen avond niet regent maak ik de laatste foto's bij daglicht.
Tenslotte de foto's van de laatste schilderwerken.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

Nogmaals , allen bedankt
vgr Marc
 
attachment.jpg

Proficiat Marc,
De kop is eraf, het is een leerproces dat nooit eindigt maar je eersteling mag gezien worden en is voor mij een veel belovende start en mijn respect meer als waard.

Grtx Jan
 
Erg mooi, complimenten hoor. Als ik er zo eens goed naar kijk zit er behoorlijk wat toewijding in het werkstuk, knap werk.
Ik ben benieuwd naar de foto's met de stolp erbij.
Heb je ook al een idee wat je volgende figuur gaat worden?
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan