Hoofdsponsor

1/24 VW Polo R WRC 1/24

Schaal 1/24 - 1/25
Spijtig van de breuk van de decal,hij ziet er anders heel netjes uit.
Marc S.
 
Erg jammer Marc. Herbeginnen aan iets hoort er soms bij. Gelukkig kon je de decals apart verkrijgen. Hopelijk loopt het nu op wieltjes.
 
Dank u zal er zeker aan verder doen nu de goesting weer hoog zit
 
Ga je dan de hele body opnieuw spuiten en decallen, of de slechte plekken repareren ?

Greetzzzz Modest.
 
ik zal zien wat de decals zeggen of hoe ze eruit zien anders snel in de remvloeistof en dan kunnen we dag daarna terug beginnen he
Marc
 
Altijd spijtig als je zo een tegenslag hebt.
Gelukkig heb je nog een decalvel kunnen bemachtigen.
 
Jazeker maar ik wacht nu wel even tot ik ze heb he je weet maar nooit
Marc
 
Respect om de moed niet op te geven.
In mijn onschuld vroeg ik mij af in welke mate en klein stukje ontbreekt erg is .
Het is toch een rally wagen en die ziet toch constant af ,blutske hier en een stukske eraf daar.
Maar besef dat jullie als autobouwers er anders over denken en het perfect moet zijn.
 
Pascal het was mij zelf niet direct opgevallen maar de haviksogen onder onze leden hadden het opgemerkt en ik wilde het gewoon afplakken en dat piep kleine stukje in het wit terug spuiten en dat lukte goed tot ik de afplaktape eraf trok
Maar ja we beginnen opnieuw he
Maar ik ben enorm stom geweest ik heb de decals besteld bij Domino en er niet aan gedacht dat ze dat meebrengen dat scheelde bijna 8 € te laat
Marc
 
Dat is weer jammer dan dat je het vergeten was om bij de beurs mee te nemen. Maar wat een prijs om wat decals te laten bezorgen ,voor 8 euro brengen ze het hier thuis en plak de bezorger ook nog eens de decals op je model :biggrin:
 
:biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin: eigen schuld he het is te laat soms laat mijn geheugen mij wel eens in de steek hoor
 
Dat heb ik ook Coachke dat is de leeftijd zeggen ze :unsuree: :ROFLMAO:
 
Mannen ik heb gefaald met de Polo wilde hem verder afwerken had nieuwe decals gekost om het dak van de polo opnieuw te doen wat dan wel gelukt was maar dan viel mijn oog op de zijkanten waar de decals gewoon opengescheurd waren
Het enige wat ik nu nog kan doe is alles in de remvloeistof en de rest van de decals gebruiken om een ander livrei te maken vond het echt zonde want ik vond het zo wel een knappe auto
Je hoort nog hoe het verder afloopt
grt
Marc
 
Gefaald is wel een erg beladen woord Marc ,want blijft een hobby he.
Met het werk dat ik van u gezien heb op de ledendag noem ik dit gewoon pech en dat is altijd heel lastig.
Heb hier in de korte tijd ook al 4 dozen pech liggen die ik wel eens opnieuw zou willen beginnen.
Kijk uit naar uw volgende werk of de verder zetting van deze deugniet die wat tegenwerkt.
 
Tsja... falen... mijn eigen 'modelbouwcarrière' is samen te vatten als een aaneenschakeling van faalmomenten, maar ik probeer het te bezien als leermomenten die er hopelijk voor zorgen dat ik eens een model maak waar ik volledig tevreden over ben.

Ook jij hebt hier weer van geleerd, het volgende model (of de volgende poging) zal weer met vermeerderde kennis zijn.
 
Kan je de gebroken decals niet gewoon retoucheren mits wat verf? Moet er niet dik opliggen hé, gewoon de breuken opvullen, eventueel mits tamponeren. Doen ze bij echte schilderijen ook hoor.
 
De decals van deze kit zijn nogal aan de dikke kant en zeer stug. Ze komen nochtans van Cartograph. De ene decal is de andere niet , ik had je ervoor gewaarschuwd
Die van de Belkits C3 waren veel dunner en werkbaarder , maar ja daar heb je niets aan hè Marc. Waarom maak je van de Polo geen soort circuit racer : interieur met twee stoelen uit de sparebox, hier en daar wat tapijt scratchen , een middenconsole er in met een versnellingspook , rolkooi wat bijwerken , en het Dashboard wat bijwerken. De buitenkant kan je dan zonder decals doen , maar een bvb in dat blauw van de voorkant , spoilerke er op en de velgen in een flashy kleurtje , zou zo maar een toppertje kunnen zijn….

Greetzzzz Modest.
 
Vind ik een goed idee van Modest. Geef het een mooi kleurtje verf. Moet niet altijd zoals op de boxart zijn toch.
 
dat is juist het probleem ik vond dat een supermooie livrei vind het erg om er afscheid van te moeten nemen
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan