Hoofdsponsor

Vragen over de wedstrijd "The golden sixties"

Status
Niet open voor verdere reacties.
OOOhh ja wat een geur zeg hahahahaaa dankjewel Modelbouwerke.
 
LOL ja iderdaar Beyond the smell of victory hahahaha
 
Gasten weten jullie dat we voor de wedstrijd met een probleem zitten ! :unsure:
Aja ,iedere wedstrijd wordt in gang gezet door de voorzitter/grote baas. Maar zoals jullie weten ligt de grote baas met zijn ega gaar te stoven in de zon. :8:laugh:
Dus zal iemand anders dat moeten doen é ! de vraag is natuurlijk wie ?:unsure:
 
beyond kan dat heel goed overnemen als officieel scheidsrechter:D:D

we wachten dus geduldig op zijn startschot;)

Fred
 
Nee nog 3 uur en 42 minuten wachten!
 
Wel Beyond???? wat doe je?? hhiihihihihiihhi.;)
 
Boehoehoe mijn hobbykamer is belange nog niet in orde en ik heb nog zeker 3 weken geen internet :-(

hmm vanavond eens wat rommel op de grond smijten zodat ik toch al beetje kan beginnen :D
 
Sorry gasten, ik ben het startschot niet vergeten, maar ik kon door omstandigheden bijna het ganse weekend niet op het forum :(
Natuurlijk mogen jullie starten, ik wens jullie allen veel plezier in jullie bouw- en schildertijd.

Mogen jullie allen winnen :))
 
Beyond ik heb en niet onbelangrijke vraag hier.Ik ben op het idee gekomen ook mijn Mercury comet beweegbare deuren te geven als dat gaat natuurlijk.
Maar om een lang verhaal kort te maken,mag ik alsdan nog een figuurtje erbij maken???? of ben ik daar al te laat voor???
Hij zou dan in de wagen zitten zo met 1 hand op het stuur.Uiteraard een vetkuif he hahahahaaa
Mag dat nog???
Patje.
 
Hey Patje,

Uw project beantwoord aan de voorwaarden van de wedstrijd. Als gij er graag een figuurtje wilt bijmaken, kan dat zonder probleem. Het figuurtje moet wel in de sixties stijl zijn.

Groeten

Pascal
 
Zoals reeds gezegd, het is inderdaad geen probleem om er nog een figuurtje bij te plaatsen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan