Hoofdsponsor

1/10 Von braun,s De Aggregat 4 A-4 ( V-2 ) rocket engine [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
je zou het bijna zeggen he , ik doe er nog wat extra details op zoals op deze foto , hij is wel erg kaal er schijnt meer delen op te zitten

infopic10.png
 
Kon je niet gewoon een beetje spaghetti er tussen leggen :O ;)

Mooi werk hoor, kan mij voorstellen dat er nu en dan eens :@ en :zx11pissed: en :aargh4: werd....
 
Hey,

Ja Bub, da's indd meer of prutswerk als je exact de foto gaat nabouwen, maar je slaagt er in om een 'echte motor' te maken als je zo voortdoet, gewoon een prachtexemplaar man ;)
 
kom hier inderdaad niet veel langs , soms enkel kijken

er komt hier toch ook veel bij kijken vind ik ,
een mooi bouw project die je hier maakt
zoveel moois aan details , lijkt wel echt
vooral een nette bouw

gr tom
 
Dankje Luitjes ,, het groffe werk is bijna klaar
 
Nou de highpressure tanks zitten erop , met een gedeeltelijk bekabeling , zo vullen we um op rondom , ik maak er moregenwel een circel styreen eronder , zodat ie niet meer kan vallen .

006-2.png 004.png

003-2.png 002-2.png

001-3.png

tot zover ..
 
Daar zal je gillend gek van woorden met al dat loodgieterswserk :-) maar ziet er weer ged uit Bubllegum
 
sta telkens verbaasd van de onderwerpen die je uit je hoed tovert en de snelheid en finesse waarmee je deze in elkaar tovert... 't ziet er goed uit, en moest je alle kabeltjes willen leggen uit de foto... veel succces, hoewel ik niet echt twijfel aan je bouwkunsten hieromtrent... benieuwd naar het vervolg

weet niet of je deze al hebt:

http://www.afspacemuseum.org/displays/V2engine/
 
verbazendwekkend naar de drive dat je weer in dit project steekt,klasse man !
 
Wat een precisie werkje maar wel met een grote :wow: factor.

Erg mooi die motor zo met de koperen leidingen, veel werk maar schitterend.
Succes met de bekabeling want dat zal ook nog een heel prutswerkje worden zo te zien.

Fred
 
Nou Luitjes , de groene delen van de rocket engine zitten erop , ik heb de hydrogen- peroxide tank opnieuw voorzien van steunen zodat ie aan het frame gemonteerd kon worden , toen de steam feed pipe er tussen verwerkt :wacko: .
toen twee hardware kastjes waar bekabeling uitkomt naar de verschilllenden onderdelen .

nu moet de catalyst tank worden afgewerkt met twee leidingen en kan later onder de grote hydrogen- peroxide tank geplaats worden en verbonden met de steam pipe .

het model heeft nu een stryeen plaat als voet gekregen , het begon erg wankel te worden . na het plating proces zal ie op de houden base geschroeft worden .

maar er is nog genoeg te doen , styreen gas meters ect va ndit kleine grut .

naamloos.png 007-2.png

001-4.png 004-1.png

004-1.png 005-2.png

008-1.png

tot zover ...
 
Laatst bewerkt:
De hele motor zit nu inelkaar , de laatste twee turbine uitlaten zitten erop , toen 442 styreen boutjes erop gemaakt en toen de metertjes .
toen kon de hele handel in de eerste primer laag , dit morgen eerst goed nakijken en extra schuren en dan kan ie weg voor de plating laag .
als ie terug komt kunnen de kleur details erop en verder worden afgewerkt .

010-2.png 002-5.png


003-3.png 004-2.png

007-3.png 011.png

013-1.png 014-1.png

015-1.png 016-1.png

Tot zover en nu verder met de Mercury spacecraft
 
442 boutjes???? man man, over geduld gesproken... dat heb jij duidelijk in overvloed! :)
 
Nou luitjes , het model is back en in plating zilver versie , nu verder met de afwerking using look ( sommige delen ) en dan de memorial base Dora mittelbau afwerken .

002-3.png

To zover ..
 
Dankje Bert !!

Nou luitjes het laatste projeckt 2012 is voldaan , het memorial ter nagedachtenis van de gevallen en slaaf werkers van het cocentratiekamp Dora Mittelbau Duitsland , waar meer dan 20.000 slaven het leven lieten en 40.000 hebben gewerkt aan de wapens de V-2 en de V-1 .

wrang dat nieuwe technologie vaak begint met slachtoffers en uiteindelijk na gebruik nog eens extra leven kost .

http://www.youtube.com/watch?v=M8gSg56oopg


013_zpsa209dbf4.png

002_zps8de28049.png


007_zpsa7052636.png

008_zps3877a6b2.png

004_zps56ca1c13.png


003_zps6f632776.png

017_zpsd9169c20.png

008_zps086c1865.png

009_zpsa8f1f6dd.png

014_zpsa5872460.png

012_zps2f4e9863.png

011_zps9a8b9077.png

010_zps02b3249f.png

014_zpsa5872460.png

016_zpsc5eeee92.png

017_zpse5571f6f.png

015_zps27ef2970.png

Projeckt close
 
Laatst bewerkt:
Hey bub, heel knap gedaan, mooi gepresenteerd ook.
Persoonlijk vond ik het mooier met de kleuren, ik heb de indruk dat door het hoog bling gehalte van het zilver de mooie fijne details verloren gaan, ofwel is dit enkel op foto zo. Maar in ieder geval de klant is koning en smaken verschillen he.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan